ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۰۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : Building ۱۴, Gongyi Industrial Area, GongYi City, HeNan Province, China.
  • درباره ما : شرکت از سال ۱۹۹۵ فعالیت خود را آغاز کرده و یک تامین کننده معتبر جهانی فیلتر فیلتر برای صنعت آب آشامیدنی ، فاضلاب ، مواد شیمیایی و پتروشیمی است. تمام مواد فیلتر ما استانداردهای را برآورده می کنند یا از آن فراتر می روند. ماموریت ما این است که همیشه در صنعت بهترین باشیم و در نتیجه نیازهای مشتریان خود را برآورده و یا از آنها فراتر ببریم. ما بر اساس پرسنل فنی حرفه ای و تجهیزات پیشرفته تولید ه ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت از سال ۱۹۹۵ فعالیت خود را آغاز کرده و یک تامین کننده معتبر جهانی فیلتر فیلتر برای صنعت آب آشامیدنی ، فاضلاب ، مواد شیمیایی و پتروشیمی است. تمام مواد فیلتر ما استانداردهای را برآورده می کنند یا از آن فراتر می روند. ماموریت ما این است که همیشه در صنعت بهترین باشیم و در نتیجه نیازهای مشتریان خود را برآورده و یا از آنها فراتر ببریم. ما بر اساس پرسنل فنی حرفه ای و تجهیزات پیشرفته تولید هستیم ، بنابراین کیفیت محصول عالی است. تولید سالانه ما بیش از ۵۰ ، ۰۰۰ تن است.
    هدف ما
    صنعت استخراج چین مدتها پیش به دلیل رقابت شرورانه و جنگ قیمت رشد کرده است. با قیمت پایین ، برای بدست آوردن سود بیشتر ، تأمین کنندگان روشهای عجیب بسیاری را ارائه می دهند. به عنوان مثال ، آنها چیزی را اضافه می کنند که بسیار ارزان است ، اما ظاهر آن بسیار شبیه کالا است. هیچ کس از نظر ظاهری نمی تواند تفاوتی پیدا کند. نتیجه این است که مشتریان از کالاها و در یک اثر مشترک یا بد استفاده می کنند. تهیه کالاهایی که تأثیر شگفت آور خوبی برای مشتری دارند دشوار است.
    کاش می توانستم این پدیده را تغییر دهم. من ۱۰۰٪ مواد بکر و بدون اضافه شدن محصولات تقلبی برای مشتریانم ارسال می کنم. هیچ حقیقتی بدون مقایسه وجود ندارد. روند آینده این است که فقط افراد صادق می توانند تجارت کنند. اجازه ندهید کلاهبرداری جایی را مخفی کند.

    بستن
محصولات
بوکسیت کوره شفت
بوکسیت کوره دوار
زغال سنگ کربن فعال گرانول
پودر کربن
کربن ستونی زغال سنگ
آلومینا ذوب شده سفید
کاربید سیلیکون
رسانه فیلتر آنتراسیت