ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۴۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : Office Add:Room۱۰۱۲,Jiuzhou International Building,Xincheng Road,Yixing ,Jiangsu , China
  • درباره ما : از سال ۱۹۸۵ در تجارت مواد شیمیایی فعالیت داشته است. این شهر در ییکسینگ ، استان جیانگ سو ، چین واقع شده است (حدود ۲۰۰ کیلومتر با شانگهای).ما در ارائه مواد شیمیایی و خدمات برای تصفیه فاضلاب صنعتی و فاضلاب شهری تخصص داریم. محصولات اصلی عبارتند از رنگ زدایی آب ، پلی آمین ، لخته و منعقد کننده و غیره.تیم مهندسی سالها تجربه در تصفیه آب دارند. ما همچنین با دانشگاه معروف چین در زمینه توسعه و مطال ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    از سال ۱۹۸۵ در تجارت مواد شیمیایی فعالیت داشته است. این شهر در ییکسینگ ، استان جیانگ سو ، چین واقع شده است (حدود ۲۰۰ کیلومتر با شانگهای).
    ما در ارائه مواد شیمیایی و خدمات برای تصفیه فاضلاب صنعتی و فاضلاب شهری تخصص داریم. محصولات اصلی عبارتند از رنگ زدایی آب ، پلی آمین ، لخته و منعقد کننده و غیره.
    تیم مهندسی سالها تجربه در تصفیه آب دارند. ما همچنین با دانشگاه معروف چین در زمینه توسعه و مطالعه محصولات همکاری می کنیم.
    امروز حدود ۵۰٪ از محصولات ما به بازارهای خارج از کشور از جمله آسیای جنوب شرقی ، اروپا ، آمریکای مرکزی و جنوبی و غیره صادر می شود. علاوه بر این ، ما در حال ایجاد همکاری خوبی با مشتریان در داخل و خارج از کشور هستیم.
    محصولات اصلی ما به شرح زیر است:
    ضد رنگ کننده آب
    لخته کننده رنگ عامل است
    پلی آلومینیوم کلراید
    پلی آمین ها
    پلی اکریل آمید / پلی الکترولیت
    آه (کلرهیدرات آلومینیوم)
    مواد شیمیایی سفارش را حذف کنید
    مواد شیمیایی فلزات سنگین را حذف کنید
    مواد شیمیایی رنگ را پاک کنید
    مواد شیمیایی مربوط به تصفیه آب و غیره

    بستن