ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۹۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : Floor ۱۴th, ZMI Plaza,No.۴۴۵,Kaixuan Rd,Hangzhou,China
  • درباره ما : یک شرکت حرفه ای در زمینه فناوری است که در زمینه برنامه ریزی کارخانه ، طراحی فرآیند ، ساخت تجهیزات ، نصب ، راه اندازی خدمات و آموزش مجموعه های کامل خط تولید مواد شیمیایی روزانه ، تجهیزات انرژی و غیره متخصص است. تقریباً ۲۰۰ متخصص در زمینه تحقیق و توسعه ، طراحی ، ساخت ، نصب و خدمات پس از فروش در شرکت ما حضور دارند. ما کارخانه تولید مدرن داریم.ما می توانیم برنامه ریزی ، طراحی ، ساخت ، نصب ، ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یک شرکت حرفه ای در زمینه فناوری است که در زمینه برنامه ریزی کارخانه ، طراحی فرآیند ، ساخت تجهیزات ، نصب ، راه اندازی خدمات و آموزش مجموعه های کامل خط تولید مواد شیمیایی روزانه ، تجهیزات انرژی و غیره متخصص است. تقریباً ۲۰۰ متخصص در زمینه تحقیق و توسعه ، طراحی ، ساخت ، نصب و خدمات پس از فروش در شرکت ما حضور دارند. ما کارخانه تولید مدرن داریم.
    ما می توانیم برنامه ریزی ، طراحی ، ساخت ، نصب ، راه اندازی و آموزش خط تولید کامل ، ظرفیت خروجی پودر مواد شوینده با ۵۰۰۰ ~ ۲۵۰۰۰۰ تن در سال و ظرفیت خروجی مواد شوینده مایع با ۵۰۰۰ ~ ۲۵۰۰۰۰ تن در سال را ارائه دهیم. ما همچنین خدمات مشاوره فنی و بازسازی خطوط قدیمی را ارائه می دهیم و خط تولید مانند پودر مواد شوینده ، مواد شوینده مایع ، سیلیکات سدیم مرطوب و سیلیکات سدیم جامد را برای بسیاری از شرکت ها در داخل و خارج از کشور طراحی و پشتیبانی کرده ایم. در همان زمان ، شرکت ما همچنین می تواند انواع فرمولاسیون محصول و مواد اولیه را فراهم کند که متناسب با نیاز کاربر با بازار سازگار می شود. برای تجهیزات انرژی ، ما عمدتا انواع کوره های صنعتی خاص ، از جمله کوره مستقیم هوای گرم را طراحی و تولید می کنیم ، کوره هوای گرم غیرمستقیم ، کوره هوای گرم با سوخت زیست توده ، کوره هوای گرم گاز نفتی ، کوره گاز خروجی احیا کننده و غیره. محصولات ما در خطوط تولید بسیاری از تولید کنندگان معروف مانند اندونزی ، اندونزی . صنایع شیمیایی (پاکستان) ، سنگاپور ، شرکت بین المللی صنعت لاستیک ، ایالات متحده ، آلمان و غیره ، و به ویتنام ، هند ، لائوس ، میانمار ، اندونزی ، پاکستان صادر می شود ، تایلند ، تانزانیا ، غنا ، جامائیکا ، زامبیا ، دومنیکا ، آنگولا و سایر کشورها. پیوستن به فلسفه تجارت "نوآوری مردم گرا ، علمی و فناوری ، احترام به طبیعت ، استفاده منطقی و توسعه پایدار ، به نفع جامعه است" ، ما همیشه در خانه و خارج از کشور فناوری پیشرفته ، محصولات درجه یک و خدمات عالی را به مشتریان ارائه دهید. ما اصرار داریم که وقتی به مشتری سود و اطمینان می دهیم ، به توسعه مداوم انرژی در چین و بهبود زندگی مردم نیز کمک کنیم.

    بستن