ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۶۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : HUIYIN RD. BAINI TOWN, SANSHUI DIST, FOSHAN CITY, GUANGDONG, P.R. CHINA.
  • درباره ما : از ایده خود شکل بگیرید ، آینده را پیوند دهید - این ادعا بر چشم انداز ما برای ایجاد هرچه بهتر و زیباتر دنیا با مارک ها و فناوری های ما تأکید می کند.، دفتر مرکزی آن در ، دارای ۶۰،۰۰۰ مترمربع کارخانه تولید و ۱۰ میلیون دلار سرمایه گذاری در مواد کامپوزیت آلومینیوم ، کویل آلومینیوم روکش رنگی (کویل آلومینیومی از قبل رنگ شده) و تولید و توسعه درزگیر سیلیکونی است. یک رهبر ملی با مارک ها و فن آوری ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    از ایده خود شکل بگیرید ، آینده را پیوند دهید - این ادعا بر چشم انداز ما برای ایجاد هرچه بهتر و زیباتر دنیا با مارک ها و فناوری های ما تأکید می کند.
    ، دفتر مرکزی آن در ، دارای ۶۰،۰۰۰ مترمربع کارخانه تولید و ۱۰ میلیون دلار سرمایه گذاری در مواد کامپوزیت آلومینیوم ، کویل آلومینیوم روکش رنگی (کویل آلومینیومی از قبل رنگ شده) و تولید و توسعه درزگیر سیلیکونی است. یک رهبر ملی با مارک ها و فن آوری متعهد به ارائه ارزش برتر از طریق محصولات با کیفیت بالا ، راه حل های کاربردی نوآورانه و خدمات به مشتریان در سطح جهانی است. با اتخاذ استراتژی های مدیریت کارآمد ، فناوری ، بزرگتر و قویتر می شود نوآوری با روحیه زمینی. ما متعهد می شویم تا تجربه ای بی نظیر از برند را به شما ارائه دهیم و صمیمانه از شما دعوت می کنیم تا در ساختن آینده ای درخشان دست به دست هم دهید.

    بستن