ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۹۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : Room ۶۰۹ No.۲۳ Zhong Nan Century, Nan tong City.China
  • درباره ما : در سال ۲۰۰۰ تاسیس شد ، که تولید کننده و تامین کننده پیشرو گرانول های برای صنایع ورزشی است. با سالها مطالعه و تحقیق در مورد جدیدترین فناوری ، بر تولید محصولات با کیفیت و نوآورانه برای بازار جهانی تمرکز کرده است. سرعت توسعه ظرفیت و رشد فروش به طرز شگفت انگیزی سریع است که به عنوان یک معجزه در صنعت ورزش در نظر گرفته می شود.رهبری این شرکت متعلق به ژائو فانگ ژائو بود. آنها مفهوم اصلی محصولات ر ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در سال ۲۰۰۰ تاسیس شد ، که تولید کننده و تامین کننده پیشرو گرانول های برای صنایع ورزشی است. با سالها مطالعه و تحقیق در مورد جدیدترین فناوری ، بر تولید محصولات با کیفیت و نوآورانه برای بازار جهانی تمرکز کرده است. سرعت توسعه ظرفیت و رشد فروش به طرز شگفت انگیزی سریع است که به عنوان یک معجزه در صنعت ورزش در نظر گرفته می شود.
    رهبری
    این شرکت متعلق به ژائو فانگ ژائو بود. آنها مفهوم اصلی محصولات را برای تولید محصولات با کیفیت بالا و ایجاد ارزش برای مشتریان ارائه دادند. ماموریت این شرکت طراحی و تولید چمن حرفه ای و با کیفیت بالا برای صنعت میادین ورزشی است. کنترل کیفیت به عنوان اصلی ترین و مهمترین پیوندها در طی فرآیند تولید در نظر گرفته می شود. کیفیت اصلی دلیل اصلی این است که از شهرت بالایی در بازار برخوردار است و در عین حال روابط محکم با شرکا و مشتریان خود در سراسر جهان را حفظ می کند. همیشه به مدل کسب و کار برنده اعتقاد دارد ، ما در تلاشیم تا با مشتریان ، با شرکا و با کارکنان شرکت خودمان به پیروزی برسیم.
    بازار جهانی
    محصولات به بیش از ۱۳ کشور فروخته شده است. ما از همه حمایت ها و همکاری های شرکای جهانی خود قدردانی می کنیم. ما بدون حمایت و مساعدت عالی آنها در تمام این مدت هرگز به اندازه امروز موفق نخواهیم شد. و ما در آینده به توسعه روابط نزدیک و سود متقابل با شرکای خود ادامه خواهیم داد.

    بستن