ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۲۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : Zhenxing Road No.۱۱, Lunjiao, Shunde, Foshan, Guangdong Province, China.
  • درباره ما : شرکت محدود مصالح ساختمانی گوانگدونگ میدوس ، واقع در منطقه شونده ، فوشان ، استان گوانگدونگ ، تنها ۴۰ دقیقه رانندگی با گوانگژو و پس از بیش از چهارده سال کار ، اکنون به یکی از ۱۰۰ شرکت برتر شیمیایی در چین تبدیل شده است. عمدتا در زمینه تولید رنگ چوب با کیفیت بالا ، رنگ امولسیون ، چسب لاستیکی کلروپرن ، چسب ، چسب ، چسب ذوب داغ ، چسب امولسیون و رنگ کف اپوکسی تخصص دارد.میدوس تاکنون جوایز زیادی ر ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت محدود مصالح ساختمانی گوانگدونگ میدوس ، واقع در منطقه شونده ، فوشان ، استان گوانگدونگ ، تنها ۴۰ دقیقه رانندگی با گوانگژو و پس از بیش از چهارده سال کار ، اکنون به یکی از ۱۰۰ شرکت برتر شیمیایی در چین تبدیل شده است. عمدتا در زمینه تولید رنگ چوب با کیفیت بالا ، رنگ امولسیون ، چسب لاستیکی کلروپرن ، چسب ، چسب ، چسب ذوب داغ ، چسب امولسیون و رنگ کف اپوکسی تخصص دارد.
    میدوس تاکنون جوایز زیادی را برای محصولات خود کسب کرده است. مانند گواهینامه و گواهی محصولات معاف از کنترل کیفیت.
    بر اساس توسعه قوی و موفقیت بزرگ در بازار داخلی ، مایدوس تجارت بین المللی خود را در پایان سال ۲۰۰۵ آغاز کرد. در مورد این شرکت ، این شرکت محصولات خود را به بیش از ۳۰ کشور در اروپا ، آسیا ، آفریقا ، اقیانوسیه و آمریکا صادر کرده است و مارک با استقبال خوبی از سوی بازار مصرف محلی روبرو شده است. فروش بین المللی ۵۰۰ درصد در سال ۲۰۰۷ افزایش می یابد.
    ما می خواهیم به عنوان یکی از گروه های شیمیایی پیشرو در چین بر اساس سود متقابل با مشتریانی از سراسر جهان کار کنیم. ما همیشه "مشتری اول" را در ذهن خود قرار می دهیم و متعهد به ارائه خدمات (صادقانه ، سریع ، دقیق ، حرفه ای) با کیفیت بالا به همه شرکا و مشتریان معتبر و با ارزش بین المللی هستیم.

    بستن
محصولات
چسب تماسی سیمان درزگیر چسب SBS قابل پاشیدن
لاستیک نئوپرن کلروپرن کم VOC چسب تماسی
چسب لاستیک فلزی سرامیک پلاستیکی
چسب ساختمانی بدون چسب بدون ناخن
چسب تماسی قوی برای لوله پی وی سی
درزگیر سیلیکونی برای فولاد ضد زنگ و شیشه
چسب سفید بر پایه آب چسب امولسیونی سفید سازگار با محیط زیست
پوشش UV پخت ملامین لاک چوب UV رنگ پوشش غلتکی قابل درمان
UV Cured Paint براق مقاوم در برابر سایش توسط رول روکش برای روکش
رنگ کفپوش خود تراز اپوکسی پوشش بدون حلال Maydos (JD2000)
رنگ ضد لغزش کفپوش اپوکسی پوشش سنگین Maydos (ALT-ET)
رزین اپوکسی Clear Glass AB رنگ شفاف برای میز چوبی (JD600)