ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۸۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : a-۱۱۰۱, Xinjiye Building, Dingzigu ۱st, Hongqiao District, Tianjin
  • درباره ما : ما یکی از تأمین کنندگان عمده چسب های صنعتی هستیم. این شرکت در سال ۱۹۹۳ در کالیفرنیای آمریکا تاسیس شد و دارای کارخانه هایی در چین در تیانجین و گوانگژو است. ما با طیف گسترده ای از محصولات بین صنایع با توزیع جهانی سرو کار داریم.شرکت ما محصولات متنوعی را ارائه می دهد که می تواند نیازهای متنوع شما را برآورده کند. ما از زمان تأسیس شرکت به اصول مدیریت "ابتدا کیفیت ، مشتری اول و مبتنی بر اعتبار" ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    ما یکی از تأمین کنندگان عمده چسب های صنعتی هستیم. این شرکت در سال ۱۹۹۳ در کالیفرنیای آمریکا تاسیس شد و دارای کارخانه هایی در چین در تیانجین و گوانگژو است. ما با طیف گسترده ای از محصولات بین صنایع با توزیع جهانی سرو کار داریم.
    شرکت ما محصولات متنوعی را ارائه می دهد که می تواند نیازهای متنوع شما را برآورده کند. ما از زمان تأسیس شرکت به اصول مدیریت "ابتدا کیفیت ، مشتری اول و مبتنی بر اعتبار" پایبند بوده ایم و همیشه تمام تلاش خود را می کنیم تا نیازهای بالقوه مشتریان خود را برآورده کنیم. شرکت ما صمیمانه مایل است با همکاری شرکتهایی از سراسر جهان برای تحقق یک وضعیت برنده ، به دلیل پیشرفت روند جهانی سازی اقتصادی با قدرت مقاومت ناپذیر ، همکاری کند. و این شرکت به تحقیق و توسعه چسب های ذوب داغ و مواد جدید مرتبط با آن ، دائماً معرفی محصولات جدید ، تقویت بهبود محصولات برای پاسخگویی به نیازهای توسعه سریع اقتصاد مدرن و پیگیری ایمنی اختصاص داده است. محصولات با کیفیت بالا و سازگار با محیط زیست برای مشتریان.
    ما نه تنها مطمئن ترین تولید کننده چسب در صنعت هستیم ، بلکه با مارک های مختلف جهانی به عنوان یک توزیع کننده و منبع تأمین همکاری مشترکی را ارائه داده ایم تا طیف گسترده ای از محصولات ارائه شده را به مشتریان خود ارائه دهیم.

    بستن