ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۳۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : Room ۴۰۶, No ۲ Building, No۷ Zheng Middle Road, Chengyang Dist, Qingdao, Shandong, China
  • درباره ما : از سال ۲۰۰۱ به عنوان یک تامین کننده حرفه ای تجهیزات فن آوری خنک کننده-طیور شناخته شده است. با توسعه ۱۷ ساله ، شهرت بالایی در سراسر جهان به خصوص برای پد خنک کننده تبخیری ، کولر هوایی ، فن تهویه ورودی هوای مرغ کسب کرده است. ، خط تولید لانه زنبوری. با محصولات منحصر به فرد خود که به طور مداوم توسعه می یابد ، ما پشتیبانی بیشتری از مشتریان خود ارائه می دهیم. سیستم های مدیریت تولید و کنترل کیفی ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    از سال ۲۰۰۱ به عنوان یک تامین کننده حرفه ای تجهیزات فن آوری خنک کننده-طیور شناخته شده است. با توسعه ۱۷ ساله ، شهرت بالایی در سراسر جهان به خصوص برای پد خنک کننده تبخیری ، کولر هوایی ، فن تهویه ورودی هوای مرغ کسب کرده است. ، خط تولید لانه زنبوری. با محصولات منحصر به فرد خود که به طور مداوم توسعه می یابد ، ما پشتیبانی بیشتری از مشتریان خود ارائه می دهیم. سیستم های مدیریت تولید و کنترل کیفیت کارآمد ، محصولات با کیفیت بالا و قیمت پایین را به شما ارائه می دهند.
    هدف ما از جلب رضایت ۱۰۰ درصدی مشتریان به ما این امکان را داده است که از یک شرکت یک محصوله به یک سازمان پیشرو با چندین خط کلاس جهانی ، تجهیزات با کیفیت بالا و محصولات مرتبط تبدیل شویم.
    ما صمیمانه امیدواریم که در دراز مدت با شما یک رابطه سودآور متقابل داشته باشیم.

    بستن
محصولات
پد لانه زنبوری
هواکش صنعتی
چسب و کاغذ خنک کننده پد
خط تولید پد خنک کننده
کولر صنعتی
ورودی هوا