ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۴۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : Xiaoxiawu Industrial Area, Chidian Town, Jinjiang City, Fujian Province, China.
  • درباره ما : شرکت در سال ۲۰۱۶ تاسیس شده است ، یک تاجر متخصص در تحقیق ، توسعه و تولید محصولات روزانه است. ما در شهر جین جیانگ ، استان فوجیان ، با دسترسی راحت به حمل و نقل واقع شده ایم. تمام محصولات ما با استانداردهای بین المللی کیفیت مطابقت دارند و در بازارهای مختلف در سراسر جهان بسیار قدردانی می شوند. اگر به هر یک از محصولات ما علاقه مند هستید یا می خواهید در مورد یک سفارش سفارشی بحث کنید ، لطفا با م ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت در سال ۲۰۱۶ تاسیس شده است ، یک تاجر متخصص در تحقیق ، توسعه و تولید محصولات روزانه است. ما در شهر جین جیانگ ، استان فوجیان ، با دسترسی راحت به حمل و نقل واقع شده ایم. تمام محصولات ما با استانداردهای بین المللی کیفیت مطابقت دارند و در بازارهای مختلف در سراسر جهان بسیار قدردانی می شوند. اگر به هر یک از محصولات ما علاقه مند هستید یا می خواهید در مورد یک سفارش سفارشی بحث کنید ، لطفا با ما تماس بگیرید. ما مشتاقانه منتظریم تا در آینده نزدیک روابط تجاری موفق با مشتریان جدید در سراسر جهان ایجاد کنیم.
    مرحله دوم استراتژی توسعه ما را آغاز می کند. شرکت ما "قیمت مناسب ، زمان تولید کوتاه و خدمات پس از فروش مطلوب" را به عنوان اصل ما در نظر می گیرد. ما امیدواریم که برای توسعه و منافع متقابل با مشتریان بیشتری همکاری کنیم.

    بستن