ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
Jiangyin Xinda Medicine and Chemical Machinery Co., Ltd
  • تعداد بازدید : ۳۲۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : Changjing Town,jiangyin City, Jiangsu Province, China
  • درباره ما : واقع در شهر جیانگین ، شهر مشهور استان جیانگ سو و در سال ۱۹۹۶ تاسیس شده است ، یک شرکت با تکنولوژی پیشرفته است که در زمینه تحقیق و توسعه ، تولید و بازاریابی کارخانه تولید پودر لاستیک ریز لاستیک زباله کامل در محیط کار تخصص دارد. ماشین آلات بازیافت لاستیک را پردازش و ضایعات کنید. ما با داشتن حقوق واردات و صادرات خود ، عضو انجمن صنایع لاستیک چین و دارای گواهینامه با نیروی قوی فناوری ، ساخت عا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    واقع در شهر جیانگین ، شهر مشهور استان جیانگ سو و در سال ۱۹۹۶ تاسیس شده است ، یک شرکت با تکنولوژی پیشرفته است که در زمینه تحقیق و توسعه ، تولید و بازاریابی کارخانه تولید پودر لاستیک ریز لاستیک زباله کامل در محیط کار تخصص دارد. ماشین آلات بازیافت لاستیک را پردازش و ضایعات کنید. ما با داشتن حقوق واردات و صادرات خود ، عضو انجمن صنایع لاستیک چین و دارای گواهینامه با نیروی قوی فناوری ، ساخت عالی و تجهیزات و امکانات کامل هستیم.
    طی سالهای گذشته مقامات مختلفی به ما جایزه داده اند. ما دارای ۴۲ حق ثبت اختراع حقوق مالکیت معنوی اختصاصی هستیم (که ۹ حق اختراع اختراع و ۱ حق ثبت اختراع بین المللی وجود دارد). دستگاه هایی که ما می سازیم مطابق با استانداردهای اتحادیه اروپا با گواهینامه های هستند.
    ماشین آلات بازیافت لاستیک زباله با تکنولوژی پیشرفته که به تنهایی توسعه داده ایم ، دارای ویژگی هایی مانند محیط زیست ، صرفه جویی در انرژی ، فناوری بازیافت پیشرفته و مواد جدید است که به طور گسترده ای در صنایع شیمیایی ، صنایع سبک ، ارتباطات ، ساخت و ساز ، پلاستیک استفاده می شود. و صنایع تولید لاستیک. ما مشتریانی در سرتاسر چین داریم و به کشورهای خارج از کشور مانند ایالات متحده آمریکا ، ژاپن ، اسرائیل ، سوئیس ، اسپانیا ، ترکیه ، عربستان سعودی ، مکزیک ، ایران و هند صادر کرده ایم و محبوبیت زیادی کسب کرده ایم و به مشتریان زیادی در سراسر جهان اعتماد دارند.
    مفهوم تجارت ما: "پیشرو بودن مهارت ، کیفیت اول ، مشتری برتر ، خدمات برتر و روحیه تعالی ، ایجاد تعالی" حمایت از حفاظت از محیط زیست ، استفاده بهینه از منابع محدود ، تلاش در جهت توسعه اقتصاد بازیافت و صنعت سبز به نفع مردم جهان است.
    با قدردانی از پشتیبانی و همکاری طولانی مدت مشتریان منظم و جدید ، ما همیشه محصولات با کیفیتی را به شما عرضه می کنیم و خدمات درجه یک خود را ارائه می دهیم! برای همکاری در تجارت از مردم سراسر جهان استقبال می کنید!

    بستن