ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۳۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۵۰۶, Building No. ۴th, Hexu Road, Sino-Singapore Tianjin Eco-City, Binhai New Area, Tianjin City, China. ۳۰۰۴۶۷
  • درباره ما : ما مهندسین برج خنک کننده مستقلی هستیم که قطعات و خدمات را برای تمام بخشهای بازار ارائه می دهیم که از برج های خنک کننده آب ، کندانسورهای تبخیری و کولرهای هوای خشک استفاده می کنند.یک پورتال حرفه ای است که بر اساس کارخانه تولیدی ما ساخته شده است ، تیمی باتجربه در کیفیت و اجرای پروژه برای پشتیبانی از فعالیت های خرید مشتریان خارج از کشور در چین دارد. تجارت ما شامل آلمان ، استرالیا ، انگلستان ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    ما مهندسین برج خنک کننده مستقلی هستیم که قطعات و خدمات را برای تمام بخشهای بازار ارائه می دهیم که از برج های خنک کننده آب ، کندانسورهای تبخیری و کولرهای هوای خشک استفاده می کنند.
    یک پورتال حرفه ای است که بر اساس کارخانه تولیدی ما ساخته شده است ، تیمی باتجربه در کیفیت و اجرای پروژه برای پشتیبانی از فعالیت های خرید مشتریان خارج از کشور در چین دارد. تجارت ما شامل آلمان ، استرالیا ، انگلستان ، اندونزی ، تایلند ، بلژیک ، فرانسه ، لهستان ، هند ، مالزی ، سنگاپور و نیوزیلند و غیره است.
    محصولات اصلی این شرکت قطعات برج خنک کننده ، از جمله فیلم ، سیستم حذف و رانش دریچه ، لوله های توزیع ، لوله پاشش سیم پیچ ، قطعات پروفیل ، گریتینگ ، پشته فن ، باند و گیره و غیره است. و بر اساس نیاز مشتری برای ارائه خدمات خدمات سفارشی تر.
    کارخانه ما بزرگترین ظرفیت را دارد و با مارک های شناخته شده برج خنک کننده در سراسر جهان کار می کند ، تیم ما تجربه غنی در پروژه های خارجی را دارد ، ما همکار شما بودیم ، از مراقبت ، فرهنگ و نیازهای شما آگاهی داشتیم.
    بنابراین ما خرید قطعات پلاستیکی داخلی برج خنک کننده با کیفیت بالا و با ارزش را برای شما آسان می کنیم. تسهیلات انعطاف پذیر دارای گواهینامه تخصص ما در پروژه های بین المللی است - شما می توانید ضمن ارائه کل هزینه های پروژه خود ، برای ارائه یک پروژه موفق به ما اعتماد کنید!

    بستن
محصولات
پرهای خالص PP
پر کردن برج خنک کننده مارلی MX75 برای پر کردن برج خنک کننده جریان متقاطع
255mm* 705mm Cooling Tower PP Splashed Grid Fill
حذف کننده برج خنک کننده با مواد اولیه جدید
مه برج خنک کننده
دریچه ورودی هوا
توزیع آب برج خنک کننده
سیستم توزیع آب برج خنک کننده