ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
Foshan City Shunde District Chuang Shiji Industrial Co., Ltd
  • تعداد بازدید : ۹۰۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۶, Guangda Industrial Zone, Leliu, Shunde, Foshan, Guangdong, China
  • درباره ما : شرکت صنعتی ، با مسئولیت محدود ، در سال ۱۹۹۳ تاسیس شد ، دفتر مرکزی آن در شهر مواد پوشش چینی ، قرار دارد ، که یک شرکت با تکنولوژی بالا است و متخصص در زمینه تحقیق و توسعه ، تولید ، فروش محصولات ساختمانی سیلیکون است. از ابتدای تأسیس ، این شرکت با داشتن نیروی فنی قوی ، فرآیند تولید نفیس و فلسفه تجارت "نوآوری ، حفاظت از محیط زیست ، ایمنی ، بین المللی سازی" ، این شرکت به یکی از نماینده ترین و ت ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت صنعتی ، با مسئولیت محدود ، در سال ۱۹۹۳ تاسیس شد ، دفتر مرکزی آن در شهر مواد پوشش چینی ، قرار دارد ، که یک شرکت با تکنولوژی بالا است و متخصص در زمینه تحقیق و توسعه ، تولید ، فروش محصولات ساختمانی سیلیکون است. از ابتدای تأسیس ، این شرکت با داشتن نیروی فنی قوی ، فرآیند تولید نفیس و فلسفه تجارت "نوآوری ، حفاظت از محیط زیست ، ایمنی ، بین المللی سازی" ، این شرکت به یکی از نماینده ترین و تأثیرگذارترین شرکت ها در صنعت سیلیکون در چین تبدیل شده است. شرکت صنعتی ، دارای توانایی بالایی در تولید ، تحقیق و توسعه و همچنین دارای سیستم خدمات فروش عالی است. این شرکت کاملاً تقویت شده است ، تجهیزات کاملاً پیشرفته تحقیق و توسعه ، واکنش ، ورز دادن ، چسب ، قوطی ، بطری نقاشی و غیره. پس از ورودی مداوم ، انواع تجهیزات به پیشرفته ترین سطح در صنعت رسیده اند ، کل دارایی ها جمعاً بیش از ۱۰۰ میلیون یوان.
    محصولات اصلی چسب شیشه ، درزگیر سیلیکونی ضد آب ، چسبندگی ساختاری ، چسبندگی دو جداره ، درزگیر دو جزئی و غیره است. پس از به روزرسانی تجهیزات تولید و ماشین آلات کاملاً اتوماتیک وارد شده ، ظرفیت تولید می تواند از ۴۰،۰۰۰ تن در سال فراتر رود ، حجم فروش می تواند از ۱۰۰۰ میلیون در سال فراتر رود. این شرکت دارای یک تیم فروش بیش از ۳۰ نفر از فروشندگان است ، با کیفیت عالی و ظرفیت خوب ، محصولات به طور گسترده ای توسط فروشندگان و مشتریان شناخته می شوند. رسانه های فروش را می توان در سراسر کشور یافت و این شرکت دارای تعدادی مشتری وفادار است که سالانه ۱۰ میلیون یوان فروش دارند.

    بستن