ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۹۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : Unit ۸۰۰۱,No.۳۵۰,Changle road,Huli,Xiamen China.۳۶۱۰۰۶
  • درباره ما : متعهد به ارائه بهترین دستگاه های حفاری و برش ، ابزار و لوازم جانبی محصولات در معدن سنگ مرمر و سنگ گرانیت ، و همچنین در برنامه های مهندسی عمران ، پروژه تخریب خاص است. در حال حاضر یکی از تولید کنندگان برجسته تجهیزات برش و حفاری برای استخراج سنگ مرمر ، گرانیت و سنگهای زینتی در چین است.از سال ۱۹۸۵ ، ما تولید کننده و تهیه کننده کیفیت عالی مواد منفجره غیر انفجاری به مشتریان در سراسر جهان برای ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    متعهد به ارائه بهترین دستگاه های حفاری و برش ، ابزار و لوازم جانبی محصولات در معدن سنگ مرمر و سنگ گرانیت ، و همچنین در برنامه های مهندسی عمران ، پروژه تخریب خاص است. در حال حاضر یکی از تولید کنندگان برجسته تجهیزات برش و حفاری برای استخراج سنگ مرمر ، گرانیت و سنگهای زینتی در چین است.
    از سال ۱۹۸۵ ، ما تولید کننده و تهیه کننده کیفیت عالی مواد منفجره غیر انفجاری به مشتریان در سراسر جهان برای پوشش صنایع معدن و تخریب تولید کرده ایم.
    از اوایل سال ۲۰۰۰ ، ما شروع به مطالعه کرده ایم و ماشین اختراع سنگ و بتن هیدرولیک را با اختراعات ثبت اختراع توسعه داده ایم و در بازار داخلی و خارج از کشور به موفقیت بزرگی رسیده ایم ، اکنون ما تنها تولید کننده و صادر کننده در چین هستیم.
    در سال ۲۰۰۴ ، ما محصولات اختراع شده را تولید و تولید کرده ایم: مته سنگ هیدرولیک ، ماشین حفاری خط پنوماتیک ... ما طیف گسترده ای از مته های هیدرولیک و پنوماتیک و ماشین آلات برش سیم الماس و همچنین انواع لوازم جانبی برای فعالیت های معدن سنگ را ارائه می دهیم.
    از سال ۲۰۰۷ ، ما خط تولید را برای تولید ماشین مهر زنی و تقسیم هیدرولیک برای سنگ فرش ، پردازش سنگ دیواری ساختیم. امروز ، ما می توانیم یک سری ماشین تقسیم سنگ را ارائه دهیم تا تمام درخواست های ساخت و ساز ساختمان را پوشش دهد.
    با سالها تجربه ، محصولات با کیفیت ما به بیش از ۴۵ کشور در سراسر جهان از جمله ایالات متحده آمریکا و اروپا با شهرت بالا صادر می شود.
    ما به طور مداوم به دنبال راه هایی برای توسعه فن آوری حفاری ، برش و پردازش سنگ برای حفاری سنگ ، تخریب و صنعت سنگ هستیم ، امیدواریم که ظرف ۵ سال در زمینه کیفیت و قیمت ابزارهای حفاری سنگ ، سیمان گسترده و دستگاه تقسیم هیدرولیک یک شرکت پیشرو در جهان باشیم. از حمایت شما بسیار ممنونم و آرزو می کنید علاقه عمیق شما را جلب کرده و بهترین شریک زندگی خود باشید.

    بستن