ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۴۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : Benjia,Ji,North Suburbs of Hai'an County,Jiangsu Province,PRC
  • درباره ما : شرکت جیانگ سو ، آموزشی ویبولیتین یکی از تولید کنندگان پیشرو در تجهیزات چرخ و کوره دوار در چین و بازار جهانی است. این در هیئت مدیره اصلی هنگ کنگ در سال ۲۰۱۹ ذکر شده است. نام سهام و کد: .دامنه تجارت شامل طراحی ، ساخت و سرویس تجهیزات در زمینه های مصالح ساختمانی ، متالورژی ، صنایع شیمیایی ، حفاظت از محیط زیست و غیره است و به عنوان یک ارائه دهنده خدمات ، ارائه راه حل های یک مرحله ای سفارشی بر ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت جیانگ سو ، آموزشی ویبولیتین یکی از تولید کنندگان پیشرو در تجهیزات چرخ و کوره دوار در چین و بازار جهانی است. این در هیئت مدیره اصلی هنگ کنگ در سال ۲۰۱۹ ذکر شده است. نام سهام و کد: .
    دامنه تجارت شامل طراحی ، ساخت و سرویس تجهیزات در زمینه های مصالح ساختمانی ، متالورژی ، صنایع شیمیایی ، حفاظت از محیط زیست و غیره است و به عنوان یک ارائه دهنده خدمات ، ارائه راه حل های یک مرحله ای سفارشی برای طراحی ، خرید ، ساخت و ساز و عملیات آزمایشی.
    این شرکت متعهد به تحقیق و توسعه فن آوری های جدید مانند ذخیره انرژی صرفه جویی در انرژی و استفاده همه جانبه از منابع است و سیستم عامل های تحقیق و توسعه ابتکاری مانند مراکز ملی فناوری شرکت ها و ایستگاه های کاری پسا دکتری را ایجاد کرده است. ما تعدادی از پروژه های مهم تجهیزات مانند احیای ملی صنایع ، طرح ملی مشعل ، محصولات جدید مهم ملی را به پایان رسانده ایم و در "کوره دوار صنعت سیمان" ، "آسیاب عمودی صنعت سیمان" ، "غلتک صنعت سیمان" ، "سیمان" شرکت کردیم. پیش نویس صنعت بیش از ۱۰ استاندارد ملی و استاندارد صنعت ، مانند استفاده از آسیاب های لوله ای و الزامات فنی برای مجموعه کامل تجهیزات جدید تولید سیمان فرآیند خشک. محصولات برجسته سیستم های کوره دوار ، تجهیزات سنگ زنی و خطوط تولید سیمان این فن آوری در سطح داخلی در صنعت پیشرو است و موفق به کسب جمع پیشرفته صنعت ملی مواد ساختمانی ، شرکت برجسته در صنعت ماشین آلات ساختمانی برای ۴۰ سال اصلاح و باز شدن ، کوره دوار قهرمانی واحد ملی شد از صنعت تولید ملی است. طبق گزارش صنعت فراست و سالیوان ، گروه بزرگترین تامین کننده کوره های مختلف در چین و جهان از نظر درآمد ۲۰۱۸. این پروژه ساخت بیش از ۱۰۰ پروژه خط تولید سیمان را به پایان رسانده ، به بیش از ۷۰ کشور جهان صادر کرده و دارای ردپای جهانی است. این محصول به فروش محصولات و ارائه راه حل های یک مرحله ای به مشتریان در بیش از ۵۰ کشور کمربند و جاده مانند بنگلادش ، قزاقستان ، ترکیه ، ازبکستان و غیره می پردازد.
    افراد پنگفی از دانشگاه نظرسنجی کردند ، به نفع جهانیان بودند ، مسئولیت های اجتماعی را به طور فعال انجام دادند و به عنوان یک رهبر صنعت شناخته شدند.
    مردم پنگفی دارای امید ، آینده نگری ، وحدت و ایجاد آینده ، توسعه هماهنگ و همکاری برای ایجاد یک گروه سازمانی بین المللی هستند.

    بستن