ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۳۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : No۴۲-۶۰۲,Jiuzhou Middle Road,Lanzhou.Gansu.P.R.China.
  • درباره ما : در سال ۲۰۰۰ تأسیس شد و در آلیاژهای فرو و فلزات غیر آهنی فعالیت داشت. پس از ۱۸ سال توسعه ، با سطح خدمات عالی در منطقه آلیاژ فرو شهرت خوبی پیدا کرده است. در همان زمان ، به گسترش تجارت خود ادامه داد.در سال ۲۰۱۳ ، ، که در تولید و تجارت محصولات شیمیایی و مواد غذایی فعالیت می کند ، تاسیس شد.در همان سال ، کارخانه تاسیس شد.در سال ۲۰۱۴ ، شرکت که در شهر تیانجین واقع شده است ، عمدتا در تجارت حمل و ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در سال ۲۰۰۰ تأسیس شد و در آلیاژهای فرو و فلزات غیر آهنی فعالیت داشت. پس از ۱۸ سال توسعه ، با سطح خدمات عالی در منطقه آلیاژ فرو شهرت خوبی پیدا کرده است. در همان زمان ، به گسترش تجارت خود ادامه داد.
    در سال ۲۰۱۳ ، ، که در تولید و تجارت محصولات شیمیایی و مواد غذایی فعالیت می کند ، تاسیس شد.
    در همان سال ، کارخانه تاسیس شد.
    در سال ۲۰۱۴ ، شرکت که در شهر تیانجین واقع شده است ، عمدتا در تجارت حمل و نقل و مالک انبار فعالیت می کند. اکنون ، به یک شرکت جامع تبدیل شده است که تولید ، فروش ، تجارت ، حمل و نقل ، تحویل و واردات و صادرات را ادغام می کند. آلیاژهای فروس و فلزات غیر آهنی بیش از ۲۰۰۰۰ تن در سال معامله می کنند. محصولات اصلی: فرو سیلیسیم ، فرو سیلیکون بریکت ، سیلیکون پر کربن ، سیلیکون فلز ، فلز منیزیم ، کلسیم سیلیکون ، فرو سیلیسیم منیزیم و غیره. گردش مالی سالانه محصولات شیمیایی حدود ۱۰ هزار تن است محصولات اصلی عبارتند از: کلرید منیزیم ، کلرید پتاسیم ، هیدروکسید سدیم و سایر مواد شیمیایی کشاورزی. از زمان تأسیس آن ، ما این عقیده را حفظ می کنیم: "فروش صادقانه ، کیفیت خوب و سود متقابل" ما همه تلاش خود را برای ارائه خدمات خوب به مشتری انجام می دهیم و محصولات خوب ، ما قول می دهیم که "پس از شروع فرآیند خدمات ، ما از کل فرایند مراقبت خواهیم کرد."

    بستن