ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۹۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : Jiaoxi,Zhenglu Town, Tianning District, Changzhou, Jiangsu
  • درباره ما : شرکت مهندسی خشک کن جیانگ سو یوتونگ یک شرکت با فناوری بسیار جدید در چین است. با بیش از ۱۸ سال تجربه ، ما قادر به ارائه طیف گسترده ای از محصولات از جمله ماشین خشک کن ، ماشین سنگ زنی ، گرانولاتور ، دستگاه مخلوط کردن و سایر محصولات هستیم. ویژگی هایی مانند ساختار جمع و جور ، راندمان بالا و مصرف انرژی کم باعث شده است که محصولات ما به طور فزاینده ای در داروسازی ، مواد شیمیایی ، مواد غذایی ، صنا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت مهندسی خشک کن جیانگ سو یوتونگ یک شرکت با فناوری بسیار جدید در چین است. با بیش از ۱۸ سال تجربه ، ما قادر به ارائه طیف گسترده ای از محصولات از جمله ماشین خشک کن ، ماشین سنگ زنی ، گرانولاتور ، دستگاه مخلوط کردن و سایر محصولات هستیم. ویژگی هایی مانند ساختار جمع و جور ، راندمان بالا و مصرف انرژی کم باعث شده است که محصولات ما به طور فزاینده ای در داروسازی ، مواد شیمیایی ، مواد غذایی ، صنایع سبک ، رنگ ها ، مواد معدنی ، الکترونیک ، سرامیک ، پلاستیک ، محصولات کشاورزی ، سموم دفع آفات ، خوراک ، کودها مورد استفاده قرار گیرد. ، و سایر صنایع.
    در یوتونگ ، روابط همکاری ما با بسیاری از تحقیقاتی و دانشگاهها ما را قادر می سازد تا به طور مداوم عملکرد محصول را بهبود بخشیم و ماشین های خشک کن ، مخلوط کن ها و ماشین های تغذیه جدید را توسعه دهیم. در نتیجه تمرکز ما بر نوآوری ، حق ثبت اختراع ملی بسیاری را دریافت کرده ایم.
    از زمان تاسیس ما ، ما در یوتونگ متعهد به ارائه محصولات با کیفیت بالا به مشتریان خود هستیم. برای اطمینان از حفظ الزامات کیفی ما ، ما سیستم مدیریت کیفیت را پیاده سازی می کنیم ، مواد اولیه خود را از تامین کنندگان قابل اعتماد خریداری می کنیم ، به معرفی تجهیزات پیشرفته ادامه می دهیم و کارکنان بسیار ماهری به کار می گیریم. کیفیت تجهیزات ما در طول هر مرحله از تولید به طور مکرر بررسی می شود. علاوه بر این ، تمام ماشین آلات باید در کارگاه آزمایش آزمایشی داشته باشند و فقط آن دسته از محصولات مجاز مجاز به ترک کارخانه ما هستند. به دلیل کیفیت ثابت آنها ، دستگاه های خشک کن یوتونگ ، ماشین های مخلوط کن و ماشین های سنگ زنی دارای افتخارات زیادی هستند ، از جمله توصیه برای محصولات با کیفیت بالا توسط و محصولات پیشنهادی برای تجارت بین الملل توسط کمیته همکاری اقتصادی تجارت اقتصادی آسیا.
    در یوتونگ بسیاری از اقدامات صرفه جویی در هزینه نیز انجام می شود تا هزینه های تولید ما کاهش یابد. به عنوان مثال ، ما یک شبکه محلی اطلاعات ایجاد کرده ایم و یک سیستم مدیریت اطلاعات کارآمد (از نظر انبارداری ، برنامه ریزی تولید و ردیابی سفارش) انجام داده ایم ، بنابراین هزینه های عملیاتی خود را کاهش می دهیم. بعلاوه ، ما روابط طولانی مدت با تأمین کنندگان مواد اولیه محلی داریم ، بنابراین ما می توانیم مواد اولیه با کیفیت بالا را با کاهش هزینه بدست آوریم. علاوه بر این ، موقعیت ما در شهر چانگژو ، استان جیانگ سو دسترسی آسان به حمل و نقل راحت را برای ما فراهم می کند و ما را قادر می سازد محصولات خود را از نظر اقتصادی حمل کنیم. در نتیجه ، ما می توانیم اسپری خشک کن با کیفیت ، مخلوط کن دو مخروطی و دستگاه سنگ زنی خشن را با قیمت های مناسب تهیه کنیم.
    علاوه بر محصولات با کیفیت بالا و قیمت مناسب ، ما در خدمات قابل توجهی را به مشتریان ارائه می دهیم. محصولات ما با یک سال ضمانت ارائه می شوند ، در این مدت می توانیم آموزش کارکنان ، نصب در محل و اشکال زدایی را در صورت درخواست ارائه دهیم. ما همچنین پوشیدن قطعات را با قیمت تمام شده خود ارائه می دهیم. از این رو ، دستگاه خشک کن ، دستگاه اختلاط و دستگاه الک در ایالات متحده آمریکا ، کانادا ، ایتالیا ، انگلستان ، آلمان ، قبرس ، ترکیه ، کره ، ژاپن ، ویتنام ، تایلند ، آرژانتین ، شیلی ، برزیل و غیره بسیار محبوب هستند.
    ما مشتاقانه منتظر همکاری با شرکای سراسر جهان برای ایجاد رابطه همکاری برنده در بلند مدت هستیم. برای بازدید و تحریک خود خوش آمدید!

    بستن