ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۱۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۱۸th Floor, Block A, Bantian International Center, ۵ Huancheng South Road, Longgang District, Shenzhen City, China. ۵۱۸۰۰۰.
  • درباره ما : رقابتی ترین لوازم جانبی اصلی آیفون و سامسونگ . برای اطلاعات بیشتر ، لطفا از وب سایت رسمی ما بازدید کنید: . د ساخت چین. در سال ۲۰۱۵ در بازار پیدا شد که بزرگترین کارخانه الکترونیکی جهان لقب گرفته است. خروجی کارخانه مستقیم. شما می توانید برای ارتقا تجارت خود با سریع و بهترین خدمات خود به هر آنچه نیاز دارید ، در صورت راه اندازی کارخانه تقریباً هر نوع تجهیزات الکترونیکی در منطقه شنژن تولید می ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    رقابتی ترین لوازم جانبی اصلی آیفون و سامسونگ . برای اطلاعات بیشتر ، لطفا از وب سایت رسمی ما بازدید کنید: . د ساخت چین. در سال ۲۰۱۵ در بازار پیدا شد که بزرگترین کارخانه الکترونیکی جهان لقب گرفته است. خروجی کارخانه مستقیم. شما می توانید برای ارتقا تجارت خود با سریع و بهترین خدمات خود به هر آنچه نیاز دارید ، در صورت راه اندازی کارخانه تقریباً هر نوع تجهیزات الکترونیکی در منطقه شنژن تولید می شود. یافتن انواع مختلفی از قطعات و مهندسین برای ساخت دستگاه آسان است ، ما تمام لوازم جانبی تلفن همراه را با قیمت و خدمات بسیار رقابتی به فروش می رسانیم. فقط عمده فروشان. بیشتر مشتریان ما از اروپا ، آمریکای شمالی و جنوبی هستند. کالاهای موجود در بازار عمدتا برای خرده فروشی است ، به این معنی که کیفیت بسیار بهتر از سایر بازارهای عمده فروشی است. در مقایسه با سایر عمده فروشان یا کارخانه ها ، تنوع در محصولات غنی است مزیت برجسته ما در همین حال ، قیمت ما برای خدمت به تجارت شما واقعاً رقابتی است. ما با هم بزرگ می شویم با همکاری با ما می توانید روی بازار محلی خود تمرکز کنید ، ما ارزان ترین اما بهترین را برای شما نمی فروشیم.

    بستن