ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۰۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۲۹e, Wenhua Building, Shennan East Road Luohu, Shenzhen Chian, Shenzhen, Guangdong, China
  • درباره ما : شرکت شنژن. آیا یک شرکت فناوری جدید ، تحقیق ، توسعه ، فروش و خدمات را با هم ادغام می کند. شرکت متمرکز بر توسعه و تولید محصولات الکترونیکی قابل حمل تلفن همراه قابل حمل (منبع تغذیه تلفن همراه ، ساعت بلوتوث ، هدست بلوتوث ، بلندگوهای بلوتوث) ، تعمیق بازار بین المللی (داخلی) برای بسیاری از افراد سالها ، با محصولات و خدمات با کیفیت بالا به عنوان اصلی ترین رقابت ، پیوستن به "علم و فناوری ، زندگی ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت شنژن. آیا یک شرکت فناوری جدید ، تحقیق ، توسعه ، فروش و خدمات را با هم ادغام می کند. شرکت متمرکز بر توسعه و تولید محصولات الکترونیکی قابل حمل تلفن همراه قابل حمل (منبع تغذیه تلفن همراه ، ساعت بلوتوث ، هدست بلوتوث ، بلندگوهای بلوتوث) ، تعمیق بازار بین المللی (داخلی) برای بسیاری از افراد سالها ، با محصولات و خدمات با کیفیت بالا به عنوان اصلی ترین رقابت ، پیوستن به "علم و فناوری ، زندگی بهتر" مارک ، حمایت از آزادی ، مد ، نوآوری ، مفهوم نام تجاری علم و فن آوری. در سال های اخیر ، این شرکت به بالا متکی است محصولات مد کیفیت ، نگرش خدمات خوب ، تیم کارآمد و حرفه ای ، سیستم فروش کامل ، ایجاد یک همکاری طولانی مدت با مشتریان ، و با توجه به نیازهای اولیه مشتری برای ارائه خدمات نصب شده با کیفیت بالا ، محصولات به اروپا و ایالات متحده صادر می شود ، ژاپن و جنوب شرقی آسیا و سایر بازارها ، شبکه فروش در سراسر جهان ، شهرت خوبی در کارشناسی ارشد کسب کرد ! مارک تجاری آن "عاشق ولگردی" است ، تجسم مد ، نوآوری ، ایده جدید رایگان جوانان است! این شرکت دارای گروهی با کیفیت بالا ، تجربه ، تیم تحقیق و توسعه خلاق و تیم مدیریت است ، همیشه به تقاضای بالا ، مدیریت دقیق ، اصول کیفیت ، پایبندی به سیاست کیفیت "مشتری اول ، خدمات قلب ، درجه یک" ، از صمیم قلب برای مشتری برای ارائه راه حل های کیفیت شخصی و متفاوت.
    رایگان
    دارای مالکیت خود ، محدود و محدود باشید ، بر نگرش زندگی خوش بینانه ، مثبت و رو به بالا تأکید کنید.
    روش
    موسیقی بیان مد ، عملکرد ظاهر ، هر یک عشق سرگردان بلوتوث هدست ، فلسفه مد زندگی را می طلبد ، زندگی زندگی پیچیده تر است ، عشق سرگردان هدست بلوتوث بازتاب جایگزین مد چند وجهی است.
    نوآوری
    عناصر کاملاً جدید ، ارزش کاملاً جدیدی برای مشتریان ما.
    علم و تکنولوژی
    علم و فناوری تمدن را ترویج می دهند ، علم و فناوری توسعه را ترویج می دهند ، فناوری منبع رشد نام تجاری است.

    بستن
محصولات
پاور بانک مگنت بی سیم MP10 10000 میلی آمپر ساعت
پاور بانک Q8
ایرپاد ضد آب بی سیم Tws Anc Enc هدفون لمسی Hi-Fi 9D هدست ورزشی استریو Tws J7
هدفون بلوتوث PR60
هدفون بلوتوث J5
اسپیکر بلوتوث S9
اسپیکر فلزی مینی MN03
WATCH 7 سیلیکونی ساعت ورزشی هوشمند
ساعت هوشمند GS7
LR-M7-1 هدایای تبلیغاتی فلش USB
میکروفون بی سیم K8 Hotsell
سیگار الکترونیکی AK02