ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۹۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : Room ۵۳۸a, The ۵th Floor Fengtai Business Building, Haibei North Road, Nanhai District, Foshan, Guangzhou, Guangdong, China
  • درباره ما : از سال ۲۰۰۵ یک شرکت حرفه ای در زمینه تولید و تجارت تلفن های همراه و لوازم جانبی است ، از یک شرکت نوپا به یک شرکت با تکنولوژی پیشرفته با گردش مالی سالانه بیش از ۳۰ ، ۰۰۰ ، ۰۰۰ دلار تبدیل شده است. ما محصولات خود را به آمریکای شمالی و جنوبی ، اروپا و همچنین مناطق دیگر صادر می کنیم ، در حال حاضر با بیش از ۶۰ کشور جهان روابط تجاری دوستانه برقرار کرده ایم.ما عمدتا تلفن های همراه ، لوازم جانبی ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    از سال ۲۰۰۵ یک شرکت حرفه ای در زمینه تولید و تجارت تلفن های همراه و لوازم جانبی است ، از یک شرکت نوپا به یک شرکت با تکنولوژی پیشرفته با گردش مالی سالانه بیش از ۳۰ ، ۰۰۰ ، ۰۰۰ دلار تبدیل شده است. ما محصولات خود را به آمریکای شمالی و جنوبی ، اروپا و همچنین مناطق دیگر صادر می کنیم ، در حال حاضر با بیش از ۶۰ کشور جهان روابط تجاری دوستانه برقرار کرده ایم.
    ما عمدتا تلفن های همراه ، لوازم جانبی تلفن همراه و قطعات یدکی تلفن همراه ، از جمله تلفن های همراه ، قاب تلفن های همراه ، محفظه ها ، شارژرها و دستگاه های هندزفری ، ها ، کابل های فلکس ، کابل های داده ، هدست های بلوتوث ، کارت های حافظه و سیم کارت ها را ارائه می دهیم.
    به عنوان یک شرکت قابل اعتماد ، ما تجربه زیادی در ساخت محصولات خود با روند بازار جهانی داریم. محصولات با ارزش افزوده عالی ، خدمات مناسب و تحویل سریع انتظار شما را بهتر می کند. سفارشات و برنامه های سفارشاتی که محصولات آنها در کاتالوگ ما یافت نمی شود اما با کمال میل شما را ارائه می دهیم ، مورد استقبال قرار می گیرند.
    بهترین کیفیت
    مدیریت سطح بالا ، تجهیزات پیشرفته ، تجربه ساخت ماهرانه و سیستم کنترل کیفیت حرفه ای و فرآیند بازرسی محصول برای اطمینان از کیفیت خوب محصولات ما.
    پایین ترین قیمت
    ما به عنوان یک تولید کننده باتجربه می توانیم قیمت رقابتی بیشتری نسبت به سایر شرکت های بازرگانی ارائه دهیم. اگر متوجه شدید قیمت ما پایین ترین نیست ، مطابقت قیمت را امتحان کنید.
    تحویل سریع
    صادر کننده آگاه برای محصولات ، حمل و نقل کالاهای شما از کارخانه ما به مقصد شما معمولاً ۳-۷ روز طول می کشد. حمل و نقل برای تحویل ایمن و ردیابی آنلاین تضمین می شود
    خدمات:
    سیستم خدمات مشتری مداری کارآمد که متمرکز بر درک واضح از نیازها و انتظارات مشتریان ما است ، همیشه در تلاش است تا از آنها فراتر رود.
    ماموریت:
    شرکت ما بر اساس حسن نیت ، منافع متقابل و کیفیت خوب به گسترش دامنه تجارت و بهبود سیستم مدیریت ادامه خواهد داد.
    به طور مداوم به دنبال نوآوری محصول و تکامل فنی هستیم ، محصولات را بهتر و بهتر می کنیم و مشتریان ما راضی می کنیم هدف ما است. امیدواریم با مشتریان خود مشارکت استراتژیک برقرار کنیم. ما محصولات را با قیمت رقابتی و کیفیت بالا تضمین می کنیم.
    در حال حاضر ، محصولات ما فروش بسیار خوبی در بازارهای داخلی و خارجی دارند. ما مایل به همکاری با شما برای ایجاد یک پیشرفت روشن و سود متقابل هستیم. پیشاپیش از توجه سریع شما بسیار قدردانی می کنیم ، ما مشتاقانه منتظر شنیدن خبر شما هستیم

    بستن
محصولات
قاب محافظ TPU بسیار نازک پشت چرمی SLIM برای iPhone X
Led Flame Speaker Realistic Dancing Flames بلوتوث اسپیکرهای فضای باز قابل حمل S
کاور کیف چرمی مغناطیسی Bling Glitter برای iPhone X
قاب کارتونی برای آیفون ,سامسونگ
قاب کارتونی گوشی آیفون، سامسونگ
قاب شفاف برای آیفون
قاب سخت پایه PC Arrival جدید برای iPhone X
کیف چرمی پول مغناطیسی
روکش قاب پشتی گوشی نرم خزدار زمستانی
شارژر فندکی
شارژر فندکی
قاب گوشی سیلیکونی عروسکی چند رنگ