ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۸۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : No.۸, Huangbeiling Rd, Luohu Distric, Shenzhen City, Guangdong Province, China, ۵۱۸۰۰۰.
  • درباره ما : یکی از معتبرترین شرکتهای در شنژن چین ، در سال ۲۰۰۷ تاسیس شد. از آن زمان ، ما متعهد به ارائه نوآورانه ترین محصولات با کیفیت قابل اعتماد هستیم ، قیمت رقابتی و خدمات عالی به مشتری.این شرکت پیشگام و پیشرو در تأمین وسایل ذخیره سازی و سایر هدایای تبلیغاتی الکترونیکی مانند پاور بانک قابل حمل برای آیفون ، آیپد و سایر تلفن های هوشمند / تبلت های اندرویدی است.با مجموعه ای عظیم از بیش از ۵۰۰ مدل و ق ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یکی از معتبرترین شرکتهای در شنژن چین ، در سال ۲۰۰۷ تاسیس شد. از آن زمان ، ما متعهد به ارائه نوآورانه ترین محصولات با کیفیت قابل اعتماد هستیم ، قیمت رقابتی و خدمات عالی به مشتری.
    این شرکت پیشگام و پیشرو در تأمین وسایل ذخیره سازی و سایر هدایای تبلیغاتی الکترونیکی مانند پاور بانک قابل حمل برای آیفون ، آیپد و سایر تلفن های هوشمند / تبلت های اندرویدی است.
    با مجموعه ای عظیم از بیش از ۵۰۰ مدل و قابلیت توسعه قوی در های قالب ، ما یک راه حل یک مرحله ای برای نیازهای خرید خود به مشتریان خود در سراسر جهان ارائه می دهیم ، که شامل خدمات طراحی رایگان آثار هنری است ، اما محدود نمی شود ، چاپ داخلی و بارگذاری رایگان اطلاعات و غیره. در کارخانه خود که مجهز به ماشین آلات وارداتی هستیم ، ظرفیت تولید ۲۰۰۰۰۰ درایو فلش در ماه را داریم. هر یک از قطعات درایو های قبل از اینکه به مشتریان ما از سراسر جهان (به طور عمده در اروپا ، آمریکای شمالی / جنوبی و خاورمیانه) به مشتریان ما ارسال شوند ، دقیق ترین بازرسی را انجام می دهند.
    یکی دیگر از محصولات مهم تولید کننده محصولات ما است که در این زمینه تخصص داریم. محصولات ما دارای طراحی های جمع و جور و مد هستند ، فقط از بهترین باتری ها و تخته های برای اطمینان از بالاترین سطح عملکرد ، ایمنی و رضایت مشتری استفاده می کنند. ما همچنین سفارشات می گیریم و سفارشی سازی محصولات و بسته بندی را بر اساس نیاز مشتری ارائه می دهیم. در ، ما به یک رابطه طولانی مدت با مزایای متقابل اعتقاد داریم و همیشه مشتاق کمک به رشد مشتری هستیم
    مشاغل آنها با بهترین محصولات و خدماتی که می توانیم ارائه دهیم. در ضمن ، ما از هرگونه استقبال و قدردانی می کنیم
    فرصت های کار با مشتریان جدید از سراسر جهان.

    بستن
محصولات
فلش درایو
فلش دیسک
فلش USB
لامپ USB Stick
USB Memory Stick
فلش درایو
حافظه های USB
یو اس پی
فوتبال قلم درایو
درایوهای USB پا
فلش چرمی
قاب گوشی سامسونگ galaxy ace 2 i8160