ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۵۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : Room ۲۲۱,YangLin Business Center,No.۴۸ Nanzhou Road,Haizhu District,Guangzhou,China
  • درباره ما : گوانگژو در شهر تجاری معروف بین المللی گوانگژو چین واقع شده است که در زمینه لوازم جانبی آیفون ، و سایر تلفن های همراه از جمله موارد چرمی ، موارد بلوری ، موارد ، موارد سیلیکونی ، شارژرهای بی سیم ، پاور بانک ها ، شیشه های معتدل ، نگهدارنده ها ، کیت های هندزفری ، باتری ها ، محفظه ها ، کابل های فلکس ، پلاگین ، بلندگوها و سایر قطعات یدکی و غیره در سال ۲۰۰۰ تاسیس شده است ، یک رهبر باتجربه و تام ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    گوانگژو در شهر تجاری معروف بین المللی گوانگژو چین واقع شده است که در زمینه لوازم جانبی آیفون ، و سایر تلفن های همراه از جمله موارد چرمی ، موارد بلوری ، موارد ، موارد سیلیکونی ، شارژرهای بی سیم ، پاور بانک ها ، شیشه های معتدل ، نگهدارنده ها ، کیت های هندزفری ، باتری ها ، محفظه ها ، کابل های فلکس ، پلاگین ، بلندگوها و سایر قطعات یدکی و غیره
    در سال ۲۰۰۰ تاسیس شده است ، یک رهبر باتجربه و تامین کننده حرفه ای لوازم جانبی تلفن همراه در سراسر جهان است. ما یک تیم عالی طراحی ، توسعه و بازاریابی داریم. ما می توانیم هر طرحی را که دوست دارید انجام دهیم. ما هر ماه محصولات جدیدی تولید می کنیم. و ما افراد حرفه ای داریم که روند بازار را مطالعه می کنند تا هر روز آخرین اطلاعات را به دست آورند. کالاهای ما همیشه در طراحی عالی ، با کیفیت بالا و بهترین قیمت هستند.
    تیم در برقراری ارتباط با مشتریان مهارت دارد تا بهترین خدمات را به شما ارائه دهد ، ما می توانیم به زبان اسپانیایی ، انگلیسی و چینی صحبت کنیم و در صورت داشتن هر گونه سوال در عرض ۱۲ ساعت به شما پاسخ خواهیم داد. تیم خرید و در مورد کیفیت محصولات ما سختگیرانه هستند و بخش تدارکات ما به شما کمک می کند تا حمل و نقل را سریع و ایمن ترتیب دهید. ما همچنین تیم خوبی برای پیگیری خدمات پس از فروش داریم.
    با توسعه ، ما ۴ مورد داریم ، شارژرها ، پاوربانک و کارخانه های تولید شیشه معتدل به همکاری خود ادامه می دهند.
    "خط شگفت انگیز ، زندگی شگفت انگیز". زندگی فوق العاده است ، اجازه دهید زندگی شما را همراهی کند. زندگی شما را حتی بیشتر شگفت انگیز می کند! از پیوستن به همكاری های ما دریغ نکنید و می دانید كه این بهترین انتخاب شما است.
    با ما تماس بگیرید

    بستن
محصولات
J730 J7 pro lcd y touch
سامسونگ گلکسی s5
El Último Cargador de Coche de Carga Rápida QC3.0 con Puertos USB Dobles
WIX-B093
محافظ ایرپاد
ایرپاد
ساعت هوشمند
محافظ صفحه گوشی فیلم هیدروژل ضد نور آبی TPU نرم