ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۲۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۱۱D, Qihang Building, Songbai Road, Gongming Town, Guangming District, Shenzhen, Guangdong, China
  • درباره ما : سابقه طولانی و تجربه غنی در زمینه تجارت برای محصولات رایانه ای در سال ۲۰۰۵ تاسیس شده و در شهر شنژن چین واقع شده است و یک تولید کننده دارای گواهینامه برای ماوس ، صفحه کلید ، بلندگو ، پد ماوس و غیره است. تمام محصولات را می توان با توجه به نیاز مشتریان ما و علامت گذاری کرد . ما در تجارت تخصص داریم ، ، همه مشتریان ما هستند ، به جز محصولات سطح بالا ، ما همچنین محصول سطح ورودی را با قیمت ارزان ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    سابقه طولانی و تجربه غنی در زمینه تجارت برای محصولات رایانه ای
    در سال ۲۰۰۵ تاسیس شده و در شهر شنژن چین واقع شده است و یک تولید کننده دارای گواهینامه برای ماوس ، صفحه کلید ، بلندگو ، پد ماوس و غیره است. تمام محصولات را می توان با توجه به نیاز مشتریان ما و علامت گذاری کرد . ما در تجارت تخصص داریم ، ، همه مشتریان ما هستند ، به جز محصولات سطح بالا ، ما همچنین محصول سطح ورودی را با قیمت ارزان ارائه می دهیم ، مشتریان زیادی در آمریکای جنوبی و اروپای شرقی وجود دارد.
    به غیر از سفارشات ، ما محصولات را با نام تجاری خود توسعه می دهیم ، برای محصولات در ، کالاهایی را در انبار داریم ، سفارش کوچک مانند ۱۰۰ عدد پذیرفته می شود ، آزمایش بازار با ریسک کم برای شما آسان تر است.
    ظرفیت ماهانه بزرگ برای پاسخگویی به نیازهای شما
    مساحت کارخانه ما حدود ۳۰۰۰ متر مربع است و بیش از ۲۰۰ کارمند آموزش دیده را در اختیار دارد که پنج دستگاه تزریق ، چهار دستگاه فرز برای باز کردن قالب ، دو گانگ رایانه ، سه دستگاه جرقه و یک دستگاه حکاکی شده را کار می کنند. با چنین پشتیبانی ، ظرفیت ماهانه ۳۰۰۰۰۰ هدست ، ماوس ، صفحه کلید و محصولات بازی ویدیویی را داریم.
    تولید ماهانه پنج محصول جدید و نمونه زمان سه روزه
    با تجربه غنی ، ما به رشد و ایجاد شهرت بهترین در تجارت ادامه می دهیم. ۱۵ مهندس تحقیق و توسعه ما با ۱۰ سال تجربه می توانند ماهانه پنج محصول جدید تولید کنند. زمان سرب برای نمونه ها ۳ روز است. این به ما امکان می دهد از خواسته های روزافزون مشتریان خود جلوتر باشیم. ۹۵ درصد خریداران سفارشات تکراری را انجام می دهند. ما به مشتریان ردیابی به موقع سفارش را ارائه می دهیم تا از وضعیت نمونه یا سفارشات عمده آنها مطلع شوند. ضمانت یک ساله نیز ارائه می شود. خدمات خوب ما ۹۵ درصد خریداران ما را به انجام سفارشات مجدد باز می گرداند.
    امروز تحقیق کنید
    لطفاً برای دریافت آخرین نقل قول و شروع همکاری با ما تماس بگیرید!

    بستن