ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۱۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۲F,No.۲ Bldg., Debao Industrial Park, Jihua Rd., Bantian, Longgang District, Shenzhen, China
  • درباره ما : شنژن ، واقع در منطقه در شهر شنژن ، بر روی پیشرفته ترین محصولات موجود در بازار - هدفون ، میکروفون های کارائوکه ، بلندگوهای بلوتوث ، پاور بانک ها و غیره تمرکز دارد.بخشهای مختلف فردی ما را قادر می سازد تا حرفه ای ترین خدمات را از جمله توسعه محصول ، طراحی ، تولید و تحویل به مشتریان ارائه دهیم.۱. ما بخش تحقیق و توسعه با بیش از ۱۰ طراح و مهندس برای پشتیبانی از توسعه محصول خود داریم. اگر ایده ا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شنژن ، واقع در منطقه در شهر شنژن ، بر روی پیشرفته ترین محصولات موجود در بازار - هدفون ، میکروفون های کارائوکه ، بلندگوهای بلوتوث ، پاور بانک ها و غیره تمرکز دارد.
    بخشهای مختلف فردی ما را قادر می سازد تا حرفه ای ترین خدمات را از جمله توسعه محصول ، طراحی ، تولید و تحویل به مشتریان ارائه دهیم.
    ۱. ما بخش تحقیق و توسعه با بیش از ۱۰ طراح و مهندس برای پشتیبانی از توسعه محصول خود داریم. اگر ایده ای در مورد محصول دارید ، می توانید با ما در میان بگذارید ، در صورت امکان اجرای پروژه ، می توانیم به شکل جدید کمک کنیم.
    ۲.۴ خط تولید ، ما را قادر می سازد تا ظرفیت در روز داشته باشیم.
    ۳. با شرکت تحویل جهانی همکاری کنید ، بخش تحویل ما سریعترین و ارزانترین قیمت را برای شما فراهم می کند.
    ۴. تیم فروش ، ما تیم های داریم. همه اعضا بیش از ۶ سال تجربه صادرات دارند ، همه افراد سخت کوش و بسیار صمیمی هستند. ارائه خدمات حرفه ای ترین محصولات ما و تجارت خوب با شما.
    ۸۰٪ محصولات ما در خارج از کشور به فروش می رسند ، بازارهای اصلی ما اروپا و آمریکای شمالی است ، اما اگر از سایر بازارها باشید و به محصولات ما علاقه مند باشید ، بسیار عالی خواهد بود. مجهز به گواهینامه ، ما می توانیم محصول خود را به بیشتر کشورها صادر کنیم. در صورت لزوم گواهینامه های بیشتری صادر می شود
    در دنیا خدمات بی نقص اما بهتری وجود ندارد ، ما روز به روز بر اساس رهبری خوب خود و سپس دریافت بهترین محصول و حرفه ای ترین خدمات برای مشتریان ، کار خود را بهبود می بخشیم. این روح است!

    بستن
محصولات
Tws Earbuds
T8
T9
SY-BT1616
شارژر
p1
p1s
p2
p3
p5
p6
تغذیه حیوانات خانگی