ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۷۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۶۰۱,Building۳,WINLEAD intelligent park,Longgang District,Shenzhen
  • درباره ما : شنژن ، با مسئولیت محدود ، تاسیس شده در سال ۲۰۰۹ و دفتر مرکزی آن در شنژن ، در زمینه انواع لوازم جانبی مد ، منحصر به فرد و خلاق تخصص دارد.ما می خواهیم شرکتی راضی برای همه مصرف کنندگان ، شرکا و کارمندان باشیم. با ارزشهای اصلی خود "مسئولیت پذیری ، بزرگواری ، یکپارچگی و عالی" ، طی ۳ سال به سرعت به یکی از با نفوذترین شرکت ها در صنعت تبدیل شده است.ما به توسعه رسیده ایم ، ما از خطوط تولید فراوان ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شنژن ، با مسئولیت محدود ، تاسیس شده در سال ۲۰۰۹ و دفتر مرکزی آن در شنژن ، در زمینه انواع لوازم جانبی مد ، منحصر به فرد و خلاق تخصص دارد.
    ما می خواهیم شرکتی راضی برای همه مصرف کنندگان ، شرکا و کارمندان باشیم. با ارزشهای اصلی خود "مسئولیت پذیری ، بزرگواری ، یکپارچگی و عالی" ، طی ۳ سال به سرعت به یکی از با نفوذترین شرکت ها در صنعت تبدیل شده است.
    ما به توسعه رسیده ایم ، ما از خطوط تولید فراوانی برخوردار هستیم ، دسته بندی محصولات در حال افزایش است ، از مدل های انفجاری انتقال جهانی به ماتریس چندین محصول ، نه تنها محافظت از محصولات نسبی (مورد تلفن همراه ، شیشه معتدل) همچنین در مورد محصولات کاربردی (کابل شارژ) تحقیق کرده است ، پاوربانک ، شارژر خودرو ، نگهدارنده ، هدفون و غیره)
    ، برند برتر لوازم جانبی دیجیتال . با تمرکز بر طراحی و کیفیت ، به ارائه محصولات و خدمات با کیفیت عالی به همه مشتریان ، غنی سازی زندگی آنها و راحتی بیشتر کار آنها ادامه دهید.
    مهم نیست که زندگی چقدر سریع باشد ، مهم نیست کجا باشید. موارد همیشه از بهترین محافظت از تلفن همراه شما پشتیبانی می کند. کابل های می توانند سرعت شارژ سریع را برای شما به ارمغان بیاورند. گوشواره های به شما امکان می دهد از موسیقی زیبا در زندگی شبانه خود لذت ببرید. زندگی همیشه در حال تغییر است ، در حال حاضر باقی می ماند و همیشه در اینجا با شماست.
    شبکه توزیع کلیه استانهای چین از جمله خط اول و دوم داخلی را با بیش از ۲۰۰ توزیع کننده ، بیش از ۵ ، ۵۰۰ فروشگاه خرده فروشی ترمینال از جمله ، سنگاپور ، انگلیس ، ایتالیا ، لتونی ، روسیه ، هند ، دبی ، ایران ، رومانی ، اوکراین ، کره ، اسرائیل ،
    تایلند ، مالزی ، اندونزی ، ویتنام ، میانمار. کامبوج پلینزی فرانسه ، آفریقای جنوبی ، برزیل ، کلمبیا ، اردن ، کویت ، ونزوئلا ، دومنیکا ، آذربایجان ، بلغارستان ، بنگلادش ، مجارستان ، مصر ، یونان ، بلاروس. عربستان سعودی ، برونئی و غیره

    بستن
محصولات
US-BH843 HD Tempered Glass با ابزار نصب برای iPad 10 (2022)
شارژر مسافرتی جهانی دوگانه USB 12W US-CC173 T55 (US/AU/EU/UK)
پایه رومیزی تاشو US-ZJ073 برای تلفن/تبلت
شارژر سریع US-CC172 T54 40W Dual C GaN (EU)
شارژر ضد آب 7 اینچی US-YD011
ایرفون بی سیم USAMS-BT2 BT2
ایرپاد
نگهدارنده ماشین شارژ بی سیم 15 واتی US-CD187 با نور رنگارنگ
شارژر فندکی
اسپیکر بی سیم ضد آب US-YC011 با طناب -- سری YC
هندزفری
آیفون 14