ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۵۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : Floor ۱۸, Building C Central Road, No. ۲۰۰۲ Bao Yuan Road, Baoan Area, Shenzhen, Guangdong, China
  • درباره ما : تولید کننده و تأمین کننده حرفه ای ، هدفون بلوز بلوتوث ، بلندگوی بلوتوث و غیره محصولات الکترونیکی مصرفی بی سیم و بلوتوث است.ما یک شرکت با تکنولوژی بالا هستیم که به تحقیق و توسعه ، تولید ، فروش و خدمات شارژرهای بی سیم ، شارژر تلفن همراه ، شارژر ماشین ، لوازم جانبی تلفن همراه ، محصولات بلوتوث و غیره محصولات الکترونیکی مصرفی اختصاص داده ایم.مساحت این کارخانه ۱۵۰۰۰ متر مربع است. بیش از ۵۰۰ کا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    تولید کننده و تأمین کننده حرفه ای ، هدفون بلوز بلوتوث ، بلندگوی بلوتوث و غیره محصولات الکترونیکی مصرفی بی سیم و بلوتوث است.
    ما یک شرکت با تکنولوژی بالا هستیم که به تحقیق و توسعه ، تولید ، فروش و خدمات شارژرهای بی سیم ، شارژر تلفن همراه ، شارژر ماشین ، لوازم جانبی تلفن همراه ، محصولات بلوتوث و غیره محصولات الکترونیکی مصرفی اختصاص داده ایم.
    مساحت این کارخانه ۱۵۰۰۰ متر مربع است. بیش از ۵۰۰ کارمند و تیم ما سال به سال در حال رشد هستند.
    گواهینامه هایی از (تحت برنامه) و غیره
    ما یک گروه از تیم های فنی بسیار واجد شرایط ، با پیشرفته ترین فن آوری و تجهیزات تولید ، برای تولید کامل داریم. ما نوآوری و توسعه را حفظ می کنیم ، محصولات جدیدی که هر ساله توسط خود ما طراحی می شود ، اکنون بیش از ۱۰۰ محصول ثبت شده را در اختیار داریم. علاوه بر نصب شده ، ما خدمات نصب شده را نیز ارائه می دهیم.
    ما همیشه کیفیت را جدی می گیریم. قبل از بسته بندی و حمل و نقل ، همه موارد باید از طریق آزمایش های متعدد ۱۰۰٪ باشد. آزمایشگاه ما کاملاً مجهز به تجهیزات تست حرفه ای است. ما کیفیت را تضمین می کنیم ، همه خدمات پس از فروش خوبی ارائه می دهند.
    ما با کیفیت برتر ، خدمات خوب ، طرد بسیار خوبی از مشتریان در سراسر جهان به دست آورده ایم. در ، ما به حرکت خود ادامه خواهیم داد و از مشتریان بیشتری استقبال می کنیم تا برای پیروزی = پیروزی با ما همکاری کنند.

    بستن