ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۱۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۷۰ E. Zhongshan Rd., Wuzhong Dist., Suzhou, China.
  • درباره ما : در مارس ۲۰۱۵ تاسیس شد ، گروه تحقیق و توسعه. و بخش بازاریابی این شرکت در شهر تاریخی سوژو ، مودو واقع شده است. در استانهای جیانگ سو و شاندونگ کارخانه تولید دارد. ما یک شرکت با تکنولوژی بالا هستیم که با تحقیق ، ساخت و فروش ادغام شده ایم. ما محصولات و خدمات را بر روی ژنراتورهای اینورتر ، اینترنت وسایل ، تجهیزات قدرت ، تجهیزات اتوماسیون ، محصولات الکتریکی و غیره ارائه می دهیم.به تحقیق و توسعه ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در مارس ۲۰۱۵ تاسیس شد ، گروه تحقیق و توسعه. و بخش بازاریابی این شرکت در شهر تاریخی سوژو ، مودو واقع شده است. در استانهای جیانگ سو و شاندونگ کارخانه تولید دارد. ما یک شرکت با تکنولوژی بالا هستیم که با تحقیق ، ساخت و فروش ادغام شده ایم. ما محصولات و خدمات را بر روی ژنراتورهای اینورتر ، اینترنت وسایل ، تجهیزات قدرت ، تجهیزات اتوماسیون ، محصولات الکتریکی و غیره ارائه می دهیم.
    به تحقیق و توسعه محصولات الکترومکانیکی هوشمند اختصاص یافته است. ما بر تحقیق و توسعه مستقل اصرار داریم. داشتن اختراع ثبت شده بیشتر در تجهیزات قدرت ، اینترنت اشیا و زمینه های کنترل کننده هوشمند استراتژی ما است ، تاکنون بیش از ۷۰ حق ثبت اختراع در اختیار ما قرار گرفته است که به ما امکان می دهد موقعیت برتر را نسبت به رقبا حفظ کنیم. محصولات ما در بازار اروپا و آمریکای شمالی شهرت بسیار خوبی کسب می کنند. محصولات ما کیفیت و قیمت بهتری نسبت به رقبا در سراسر جهان دارند.
    ما متعهد به آوردن محصولات نوآورانه بیشتر و بهتر برای شما هستیم. ما با ارائه محصولات عالی و خدمات بهتر ، اعتماد و احترام بیشتر مشتریان را جلب خواهیم کرد تا بهترین تلاش خود را برای تبلیغ "ساخت چین" انجام دهیم.
    ، اصالت فوق العاده ای دارند. شما ، درک زیادی دارید.

    بستن
محصولات
نیروگاه قابل حمل CP1000iL
نیروگاه قابل حمل CP600iL
نیروگاه قابل حمل CP600iL
نیروگاه قابل حمل CP1500iL
نیروگاه قابل حمل CP3500iL
نیروگاه قابل حمل CP3500iL
نیروگاه قابل حمل DP1000iL
نیروگاه قابل حمل DP2500iL
نیروگاه قابل حمل DP2000iL
ژنراتور بنزینی SE4500iE
ژنراتور بنزینی SE4500iE
توربین بادی
توربین بادی
Gen-mate