ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۷۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۸۰۲, Hua Feng Bao Yuan Building, Bao Yuan Road, Xi Xiang, Bao An, Shenzhen, Guang Dong, China.
  • درباره ما : با گذشت بیش از ۱۰ سال ، هنوز در حال ساخت فناوری خود است. از سال ۲۰۰۳ ، ما در زمینه تولید درخواستی سخت افزار سفارشی و لوازم الکترونیکی مصرفی برای طیف گسترده ای از مشتریان تخصص داریم. به ویژه بهترین محصولات ما است. ما به همان اندازه از آنچه در پیش رو داریم هیجان زده هستیم ما در سال ۲۰۰۳ بودیم. در حال توسعه بیشتر محصولات خود در پیشرفته ترین فناوری تبلیغاتی ، مانند همیشه کاملاً آماده است تا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    با گذشت بیش از ۱۰ سال ، هنوز در حال ساخت فناوری خود است. از سال ۲۰۰۳ ، ما در زمینه تولید درخواستی سخت افزار سفارشی و لوازم الکترونیکی مصرفی برای طیف گسترده ای از مشتریان تخصص داریم. به ویژه بهترین محصولات ما است. ما به همان اندازه از آنچه در پیش رو داریم هیجان زده هستیم ما در سال ۲۰۰۳ بودیم. در حال توسعه بیشتر محصولات خود در پیشرفته ترین فناوری تبلیغاتی ، مانند همیشه کاملاً آماده است تا به همه نیازهای تبلیغاتی شما پاسخ دهد. ما معتقدیم که اصول زیر در حفظ موقعیت ما مهم بوده رهبر جهانی درایوهای فلش سفارشی: مشتریان: ما با ایجاد یک محصول و خدمات برتر به ایجاد یک تجارت وفادار ایمان داریم. ما متعهد به یک مدل تجاری عمودی هستیم که تقریباً در هر زمینه از تجارت ، به ویژه فروش ، پردازش و تحقق مستقیم ، به ما امکان کنترل و انعطاف بیشتری می دهد. هدف ما این است که همچنان با محصول نوآورانه ، زمان تحویل سریع و ارزش خارق العاده ، از رقابت بهتر عمل کنیم.
    تیم : موفقیت تیم ما در آموزش های منظم و فرصت یادگیری ، توسعه و رشد با نهفته است. ماموریت ما این است که از طریق افزایش سرمایه گذاری در کارکنان خود ، ایجاد یک پایگاه عالی انسانی برای شرکت در مکانهای فروش و پردازش خود ادامه دهیم. روابط: ما به ایجاد روابط موثر با مشتریان ، شرکا و تامین کنندگان خود اعتقاد داریم. ما متعهد هستیم که به موقع به نیازهای مشتری پاسخ دهیم و ارتباطات باز و شفاف را تقویت کنیم. ما به طور مداوم در حال بررسی فعالیت های خود هستیم تا بتوانیم یک شرکت کارآمد و لاغر و بدون سلسله مراتب و بوروکراسی غیرضروری را توسعه دهیم. ما متعهد به درک و احترام به قوانین ، ارزش ها و فرهنگ ها در هر کجا هستیم که تجارت می کنیم. مأموریت ما: ما علاقه مند به رشد تجارت خود از طریق برتری عملیاتی ، تجربه برتر مشتری ، نوآوری محصول و ارزش بسیار زیاد هستیم.

    بستن