ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۱۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۱ Industry Park, Dasong Yuan Industry Zone, Shijing Street, Xiamao, Baiyun District, Guangzhou
  • درباره ما : در سال ۱۹۹۹ تاسیس شد ، یک گروه صنعتی با سطح تکنولوژی بالا در سطح کشور است که با تمرکز بر ارتباطات ، علوم و فن آوری ، تولید و خدمات سالم فعالیت می کند. در حال حاضر ، دو کارخانه در گوانگژو وجود دارد ، در حال حاضر ، بیش از ۵۰۰ کارخانه با یکدیگر همکاری کرده اند. بیش از ۱۰۰ کارخانه تعاونی و ۲۰۰ کارخانه در دو سال آینده وجود دارد. این گروه صاحبان و سایر مارک های معروف است که عمدتا شامل ارتباطات ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در سال ۱۹۹۹ تاسیس شد ، یک گروه صنعتی با سطح تکنولوژی بالا در سطح کشور است که با تمرکز بر ارتباطات ، علوم و فن آوری ، تولید و خدمات سالم فعالیت می کند. در حال حاضر ، دو کارخانه در گوانگژو وجود دارد ، در حال حاضر ، بیش از ۵۰۰ کارخانه با یکدیگر همکاری کرده اند. بیش از ۱۰۰ کارخانه تعاونی و ۲۰۰ کارخانه در دو سال آینده وجود دارد. این گروه صاحبان و سایر مارک های معروف است که عمدتا شامل ارتباطات ، علوم و فن آوری ، بهداشت و سایر زمینه ها است. حرفه ای در لوازم جانبی تلفن همراه ، انرژی دیجیتال موبایل ، فناوری هوشمند ، توسعه محصول سالم ، طراحی ، تولید و فروش. گروه در پارک صنعتی گوانگ کینگ ، گوانگژو واقع شده است ، با مساحت ۳۵۰۰۰ متر مربع و مساحت ساختمان ۱۲۰،۰۰۰ متر مربع. مجهز به تجهیزات پیشرفته تولید ، ابزار آزمایش ، تیم مدیریت تولید حرفه ای ، مدیریت دقیق علمی در تولید ، استقرار سیستم مدیریت کیفیت از مواد اولیه ، فرایند تولید ، آزمایش محصول نهایی ، خدمات پس از فروش ، اجرای کامل سیستم مدیریت کیفیت. این شرکت باتری های تجاری با ظرفیت بالا ، منبع تغذیه تلفن همراه ، شارژرهای تجاری و سایر محصولات را تولید می کند که به طور گسترده در تلفن های همراه ، محصولات دیجیتال موبایل و سایر زمینه ها استفاده می شود. ما همیشه با محصولات و خدمات با کیفیت بالا صادقانه با مشتریان و دوستان خود همکاری می کنیم.
    مارک تجاری با ظرفیت شخصی و قدرت موبایل تولید شده توسط گروه به ترتیب برنده "مارک قابل اعتماد" شد.
    عنوان ده مارک". نام تجاری مستقل گروه و سایر محصولات ، بلکه به انجام نصب داخلی و خارجی. سفارش با خاورمیانه ، اروپا و ایالات متحده ، جنوب شرقی آسیا و بسیاری دیگر از مشتریان برای ایجاد روابط همکاری. در آینده ، گروه به تقویت رقابت اصلی شرکت ها ، حفظ آگاهی رقابتی "ارتفاعات جدید ، پیشرفت های جدید" ، سرمایه گذاری انرژی و سرمایه بیشتر در توسعه محصول ، گسترش بازار ، خدمات به مشتری و سایر جنبه ها ادامه خواهد داد. با مفهوم سازمانی "، باعث آزاد سازی انرژی نامحدود" ، به تأثیرگذارترین شرکت در زمینه های ارتباطات ، علوم و فناوری و بهداشت برای مردم چین تبدیل خواهد شد. توسعه صنعت قومی به قدرت خود کمک می کند!

    بستن