ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۳۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۸ Floor,Building B,GuangHong Center, PingHu Street,LongGang District, ShenZhen,China
  • درباره ما : در زمینه تهیه تلفن همراه ، لوازم جانبی / قطعات تلفن و ماشین آلات مربوط به تلفن تخصص دارد.تاکنون ما تجربه مثمر ثمر و احساس هدف قوی در این شاخه داشته ایم. ما همچنان محصولات با بالاترین کیفیت را با قیمت مناسب ارائه می دهیم و خدمات پس از فروش جامع / دوستانه ای را به مشتریان آینده دار و بلند مدت ارائه می دهیم. ما همیشه نوآوری را سرلوحه کار خود قرار می دهیم و دائماً از جدیدترین تجهیزات پیشرفته ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در زمینه تهیه تلفن همراه ، لوازم جانبی / قطعات تلفن و ماشین آلات مربوط به تلفن تخصص دارد.
    تاکنون ما تجربه مثمر ثمر و احساس هدف قوی در این شاخه داشته ایم. ما همچنان محصولات با بالاترین کیفیت را با قیمت مناسب ارائه می دهیم و خدمات پس از فروش جامع / دوستانه ای را به مشتریان آینده دار و بلند مدت ارائه می دهیم. ما همیشه نوآوری را سرلوحه کار خود قرار می دهیم و دائماً از جدیدترین تجهیزات پیشرفته و روشهای ساخت استفاده می کنیم تا به مشتریان خود در حفظ موقعیت پیشرو در بازار کمک کنیم.
    ما یک تیم حرفه ای قوی داریم و تجربه غنی در زمینه تلفن های همراه داریم. ما می توانیم محصولات مورد نظر خود را با قیمتی که باور نمی کنید دریافت کنیم! اگر به دنبال یک منبع قابل اعتماد و قابل اعتماد با حداکثر کارایی برای نیازهای خود هستید ، پس به جای مناسب رسیده اید!
    ما به اصل تجارت "بهترین قیمت ، کیفیت عالی و خدمات صادقانه" پایبند هستیم. ما مشتاقانه منتظر ایجاد روابط تجاری طولانی مدت با مشتریان در سراسر جهان هستیم. اگر شرکت شما به هر یک از محصولات ما نیاز دارد ، لطفاً با شرایط خاص خود با ما تماس بگیرید.
    شما آنچه را که سفارش می دهید دریافت می کنید و آنچه را که می خواهید می گیرید

    بستن
محصولات
گوشی هوسمند (18:9) 5.45/(مدل K552) باتری خارجی
گوشی هوشمند 7.12 / (مدل A701) باتری خارجی درب پشت آبکاری
گوشی هوشمند (16:9) 5.0/(modelS31B) باتری خارجی
گوشی هوشمند پوشش پشتی آبکاری R&D OEM/ODM مدل G69
X1
680
قاب آیفون 13
محافظ ایرپاد
گلس محافظ صفحه 180 درجه
شیشه رنگی 9H تمام چسب
باتری برای آیفون 6 اس
باتری برای آیفون 8