ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۴۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۶ Floor,C۵ Block,Zhong Hao Industry City,Ban Tian,Long Gang,ShenZhen.
  • درباره ما : یک شرکت خصوصی خصوصی محصولات جانبی رایانه است که توسعه ، تولید و فروش را در یک سقف ادغام می کند. پایگاه تولید بزرگ ما در منطقه صنعتی توی تانگ ، شهر چا شان ، شهر دونگوان ، چین ، با مساحت بیش از ۸۰۰۰ متر مربع و بیش از ۲۰۰ کارمند واقع شده است.مبله با امکانات پیشرفتهدستگاه های اشعه پمپاژ ، ماشین های لایه بردار ، ماشین های خارج از هسته ، ماشین های قالب گیری ، ماشین های ترمینال ، ابزار دقیق آزم ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یک شرکت خصوصی خصوصی محصولات جانبی رایانه است که توسعه ، تولید و فروش را در یک سقف ادغام می کند. پایگاه تولید بزرگ ما در منطقه صنعتی توی تانگ ، شهر چا شان ، شهر دونگوان ، چین ، با مساحت بیش از ۸۰۰۰ متر مربع و بیش از ۲۰۰ کارمند واقع شده است.
    مبله با امکانات پیشرفته
    دستگاه های اشعه پمپاژ ، ماشین های لایه بردار ، ماشین های خارج از هسته ، ماشین های قالب گیری ، ماشین های ترمینال ، ابزار دقیق آزمایش و سایر ابزارهای آزمایش ما را قادر می سازد تا محصولات با کیفیت بالا ، از جمله و کابل های داده ، و همچنین مبدل های ویدئویی را بسازیم ، سوئیچ ها ، دستگاه های تقسیم صفحه ، آداپتورهای برق متناوب و سایر محصولات جانبی رایانه.
    برای کسب اطلاعات بیشتر اکنون با ما تماس بگیرید
    درباره کارخانه ما:
    ۱. گواهی: آداپتور (همانطور که در بالا).
    ۲. سرویس نصب شده برای هر دو بسته و .
    ۳. خدمات عالی در قبل از فروش ، پیش فروش و پس از فروش:
    پاسخ سریع ، تمام سوالات شما ظرف ۲۴ ساعت پاسخ داده می شود.
    شعار ما این است: "اول از همه ، مشتری مهمتر".
    ما تیم فروش حرفه ای داریم که نه تنها بهترین خدمات را به شما ارائه می دهند بلکه در صورت بروز هر گونه مشکلی شما را راهنمایی می کنند ، ما همیشه با توجه به حالت بازار خود ، بهترین پیشنهادات بازاریابی را به مشتریان ارائه می دهیم.

    بستن