ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۲۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : Building a, Weiyulong Science and Technology Park, No. ۱۶, Xuegang North Road, Bantian Street, Shenzhen, Guangdong, China
  • درباره ما : بزرگترین تولید کننده لوازم جانبی کامپیوتر در چین است و مارک شهرت بسیار خوبی در جهان دارد.این کارخانه در سال ۱۹۹۹ تأسیس شد و گواهینامه ، واقع در شنژن چین ، با ۳۶۰ کارمند را تصویب کرد. ما بخشهای طراحی ، ، قالب سازی ، تزریق و مونتاژ خود را داریم.شبدر یک تیم تحقیق و توسعه برجسته و توانمند دارد. ۲۸ مهندس در زمینه فناوری بی سیم فوق العاده بلند قدم هستند. در عین حال ، تیم بازاریابی حرفه ای و با ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    بزرگترین تولید کننده لوازم جانبی کامپیوتر در چین است و مارک شهرت بسیار خوبی در جهان دارد.
    این کارخانه در سال ۱۹۹۹ تأسیس شد و گواهینامه ، واقع در شنژن چین ، با ۳۶۰ کارمند را تصویب کرد. ما بخشهای طراحی ، ، قالب سازی ، تزریق و مونتاژ خود را داریم.
    شبدر یک تیم تحقیق و توسعه برجسته و توانمند دارد. ۲۸ مهندس در زمینه فناوری بی سیم فوق العاده بلند قدم هستند. در عین حال ، تیم بازاریابی حرفه ای و باتجربه کمک زیادی به رشد شبدر می کند. با خدمات ۲۴ ساعته در بازار ، به کلیه مشتریان نیازمند بدون هیچ تأخیری پاسخ داده می شود.
    ما هر ماه ۵ مدل جدید راه اندازی کرده ایم تا بتوانیم همه مشتریان خود را در رقابت حفظ کنیم. ما اختصاص داده ایم تا کلیه کالاها را در سطوح مختلف قیمت به فروش برسانیم. بنابراین ، مشتریان ما می توانند بازار خود را به راحتی موقعیت یابند.
    در همین حال ، ما بر روی یک سیستم مدیریت دقیق تمرکز می کنیم تا بهترین کیفیت را در تحویل به موقع و خدمات اختصاصی به مشتریان خود ارائه دهیم.
    علاوه بر این ، صرف نظر از مقدار کم یا تحویل فوری ، ما صادقانه می توانیم راه هایی برای مراقبت از سفارشات خود پیدا کنیم. زیرا آنچه ما آرزو می کنیم یک همکاری سودمند متقابل طولانی مدت است ، اما فقط یک کار یکبار مصرف نیست.
    از طریق نوآوری مداوم مشتری مداری ، ما مزایای پایان به انتها را در رایانه لوحی رایانه لوحی ، بلندگوی مینی و درایوهای فلش ایجاد کرده ایم. شبدر با داشتن نقاط قوت جامع در فن آوری های بی سیم و طراحی قالب ، در زمینه لوازم جانبی کامپیوتر موقعیت پیشرو را بدست آورده است.
    چشم انداز و ماموریت
    چشم انداز
    قیمت مناسب ، کیفیت قابل اطمینان ، خدمات اختصاصی ، تحویل سریع ، مهندسی نوآور
    ماموریت
    به منظور ایجاد مداوم حداکثر ارزش برای مشتریان ، بر چالش ها و نیازهای مشتریان خود در بازار متمرکز شویم.
    ارزشهای اصلی
    ارزشهای اصلی ما ریشه عمیق در هر جنبه از تجارت ما دارد. آنها نیروی محرکه داخلی شرکت هستند و تعهدات ما در قبال اکوسیستم هستند. این مقادیر ما را قادر می سازد خدمات موثری را به مشتریان خود ارائه دهیم و به چشم انداز "قیمت مناسب ، کیفیت قابل اطمینان ، خدمات اختصاصی ، تحویل سریع ، مهندسی نوآور" دست یابیم.
    اول مشتری ها
    شبدر برای خدمت به مشتریانی وجود دارد که تقاضای آنها نیروی محرکه توسعه ما است. ما به طور مداوم با پاسخگویی به نیازها و نیازهای مشتریان ، ارزش طولانی مدت ایجاد می کنیم. ما کار خود را با توجه به میزان ارزشی که برای مشتری قائل هستیم اندازه گیری می کنیم ، زیرا تنها از طریق موفقیت مشتری می توانیم موفق شویم.
    تقدیم
    ما در درجه اول احترام و اعتماد مشتری را از طریق فداکاری کسب می کنیم. این شامل تمام تلاشی است که ما برای ایجاد ارزش برای مشتریان و ارتقا توانایی های خود انجام می دهیم. ما برای مشارکت کارمندان ارزش قائل هستیم و به آنها پاداش می دهیم.
    نوآوری مداوم
    نوآوری مداوم برای ما لازم است تا شرکای بهتری برای مشتریان خود باشیم ، شرکت خود را بهبود بخشیم و به صورت فردی رشد کنیم. این فرایند مستلزم این است که ما برای پیشرفت به طور فعال گوش دهیم و یاد بگیریم.
    گشودگی و ابتکار عمل
    با توجه به نیاز مشتری ، ما مشتاقانه نوآوریهای مشتری مداری را به روشی باز دنبال می کنیم. ما بر این باوریم که موفقیت در کسب و کار آخرین اندازه گیری ارزش هر فناوری ، محصول یا بهبود فرآیند است.
    تمامیت
    صداقت با ارزش ترین سرمایه ما است. این ما را به سمت رفتار صادقانه و وعده هایمان سوق می دهد و بنابراین اعتماد و احترام مشتریان را جلب می کند.
    کار گروهی
    ما فقط از طریق کار گروهی می توانیم موفق شویم. با همکاری نزدیک در هر دو زمان خوب و بد ، ما بنیان همکاری بین فرهنگی موفق ، همکاری بین بخشی کارآمد و فرایندهای کارآمد را بنیان می گذاریم.
    عملیات جهانی
    بررسی اجمالی
    پس از سالها تلاش سخت ، شبدر بیشتر و بیشتر بین المللی می شود. محصولات ما به بیش از ۱۰۰ کشور جهان فروخته می شود.

    بستن