ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۶۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۲۹-۲-۲۰۱,sunshine,huacheng shangrao county,shangrao city,Jiangxi ,China
  • درباره ما : کارخانه ساخت قفل در سیکسی ، استان ژجیانگ در سال ۱۹۹۰ تاسیس شد. واقع در منطقه صنعت از شهرستان در کارخانه به بزرگراه ملی که در آن پل مستقر است بسته می شود که یک ترافیک مناسب را تضمین می کند. با بیش از ده سالها تلاش کارکنان ما ، کارخانه ما مجموعه ای از قفل های مورد استفاده در گاوصندوق ، گاراژ ، دستگاه بازی ، دستگاه اسلات ، رایانه و سایر دستگاه های مکانیکی را تولید و تولید کرده است ؛ در همین ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    کارخانه ساخت قفل در سیکسی ، استان ژجیانگ در سال ۱۹۹۰ تاسیس شد. واقع در منطقه صنعت از شهرستان در کارخانه به بزرگراه ملی که در آن پل مستقر است بسته می شود که یک ترافیک مناسب را تضمین می کند. با بیش از ده سالها تلاش کارکنان ما ، کارخانه ما مجموعه ای از قفل های مورد استفاده در گاوصندوق ، گاراژ ، دستگاه بازی ، دستگاه اسلات ، رایانه و سایر دستگاه های مکانیکی را تولید و تولید کرده است ؛ در همین حال ، برخی از قفل های دیگر به عنوان قفل ، قفل اثر انگشت قفل سوئیچ نیز هستند در داخل خط تولید ، که ستایش زیادی را در بین مشتریان ما از داخل و خارج کسب کرده است و در زمینه ساخت قفل شهرت خوبی دارد.
    شرکت ما به اصول کاهش هزینه ، بهبود کیفیت محصول و ارائه خدمات مناسب برای جلب رضایت مشتری خود پایبند است. از زمان همکاری با اساتید از تایوان در سال ۲۰۰۳ ، کیفیت محصول ما و همچنین ظرفیت تولید و توسعه محصولات جدید بسیار بهبود یافته است و بر این اساس ، اعتبار شرکت ما بیشتر شناخته شده است.
    ما صمیمانه امیدواریم که به زودی با تلاش مشترک هر دو طرف ، آینده ای روشن رقم بخورد.

    بستن