ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۳۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۲-۳ Floor, No.۷۸ building, SanZhuLi Industrial Zone, Shiyan Town, Bao’an District, Shenzhen, China, ۵۱۸۱۰۸
  • درباره ما : در سال ۲۰۱۲ با دفتر مرکزی در شنژن تاسیس شد. مشاغل اصلی توسعه ، ساخت ، فروش و خدمات رایانه های لوحی و لپ تاپ ها و همچنین لوازم جانبی آنها است. ما می توانیم طیف گسترده ای از محصولات را برای پاسخگویی به تقاضای بازار که همیشه در حال تغییر است ، تأمین کنیم. پس از سالها توسعه ، مکانهای تولید پشتیبان ما در گوانگشی ، سیچوان و شنزن که بیش از ۱۵ مهندس تیم تحقیق و توسعه دارند ، در مجموع ۶ پروژکتور ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در سال ۲۰۱۲ با دفتر مرکزی در شنژن تاسیس شد. مشاغل اصلی توسعه ، ساخت ، فروش و خدمات رایانه های لوحی و لپ تاپ ها و همچنین لوازم جانبی آنها است. ما می توانیم طیف گسترده ای از محصولات را برای پاسخگویی به تقاضای بازار که همیشه در حال تغییر است ، تأمین کنیم. پس از سالها توسعه ، مکانهای تولید پشتیبان ما در گوانگشی ، سیچوان و شنزن که بیش از ۱۵ مهندس تیم تحقیق و توسعه دارند ، در مجموع ۶ پروژکتور تولید مونتاژ خط تولید و قرص ، آزمایشگاه آزمایش خود و اتاق سالمند دارند.
    مزایای متقابل
    "مزایای متقابل" مفهوم مدیریت ما است ، لپ تاپ ها و رایانه های لوحی متعهد به روند پیشرو هستند ، راه حل کامل ارائه می دهند. محصولات با کیفیت بالا و ارائه راه حل کامل ، تا همیشه بتوانیم نیاز مشتری و بازار را برآورده کنیم و حداکثر ارزش را برای مشتریان خود ایجاد کنیم.
    نوآوری
    در زمینه زندگی جهانی با کیفیت بالا ، ما متعهد هستیم که نیازهای مشتری را درک کنیم ، به "نوآوری تحقیق و توسعه به عنوان پیشگام ، با کیفیت بالا" گرا هستیم ، تا محصولات خلاقانه بیش از انتظارات مشتری ارائه دهیم. محصولات با روح نوآوری مداوم برای پاداش دادن به حمایت از مشتریان بالقوه و بالقوه. بیایید نوآوری ما را به زندگی بهتر سوق دهد!
    خدمات به موقع ، حرفه ای و دوستانه
    به عنوان یک شرکت ، "صادقانه ، با کیفیت بالا ، تحویل به موقع و خدمات پس از فروش خوب" ، بله ، ما این کار را می کنیم! و سعی می کنیم در آینده نزدیک بهترین مشتری ها باشیم. ما امیدواریم که بتوانیم برای ایجاد آینده ای درخشان و درخشان با شرکت های ارجمند شما همکاری کنیم

    بستن