ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۳۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : R. ۱۴۱۸-۱۴۱۹#Building Wanxiang Tianchen Sheng Long Rood No. ۲ Longgang, Shenzhen, Guangdong, China
  • درباره ما : شرکت ما یک شرکت با تکنولوژی بالا است که در زمینه تولید مجموعه ای از محصولات الکترونیکی مانند و تلفن های هوشمند تخصص دارد. این شرکت تحقیق و توسعه ، تولید و فروش را ادغام می کند. این کارخانه خود را دارد و می تواند به سرعت و به طور موثر قیمت و خدمات بهتر را به مشتریان ارائه دهد. این کارخانه در فنگگانگ ، دونگ گوان ، مجاور شنژن واقع شده است. مساحت آن حدود ۲۰۰۰ متر مربع است و دارای خط تولید پی ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت ما یک شرکت با تکنولوژی بالا است که در زمینه تولید مجموعه ای از محصولات الکترونیکی مانند و تلفن های هوشمند تخصص دارد. این شرکت تحقیق و توسعه ، تولید و فروش را ادغام می کند. این کارخانه خود را دارد و می تواند به سرعت و به طور موثر قیمت و خدمات بهتر را به مشتریان ارائه دهد. این کارخانه در فنگگانگ ، دونگ گوان ، مجاور شنژن واقع شده است. مساحت آن حدود ۲۰۰۰ متر مربع است و دارای خط تولید پیشرفته در جهان است. تعداد کل کارمندان ۲۰۰+ است.
    شرکت ما هر ساله در بسیاری از نمایشگاه های الکترونیکی و ارتباطی معروف خارج از کشور مانند نمایشگاه منابع چین ، و غیره شرکت می کند تا فضای گسترده تری برای توسعه تجارت در اختیار مشتریان قرار دهد. ما تیم تحقیق و توسعه خود را داریم. با توجه به نیاز مشتری و تغییرات بازار ، ما هر سه ماه سه محصول جدید برای تأمین نیازهای مشتری و توسعه مشتریان جدید به بازار عرضه خواهیم کرد.

    بستن
محصولات
گوشی سفارشی سازی BC704 7Inch MTK6739 Q
تبلت سفارشی سازی 7 اینچ MTK6739 Quad c
تبلت 10.1 اینچی قابل تنظیم 3G/4G
ED701 7 اینچی اندروید آموزش تی
تبلت چند کاره ارزان قیمت 2 در 1
گوشی هوشمند سفارشی سازی BW1007 10.1 اینچی MTK67
سفارشی سازی BW1003 10.1 اینچی MTK67
تبلت 10.1 اینچی قابل تنظیم
تبلت قابل تنظیم 10.1 اینچی MTK6762 8-co