ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۲۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : Floor ۵th and ۶th ,China Hangfa building ,No.۹ Yongxiang North Road ,Haidian District
  • درباره ما : در سال ۲۰۰۲ پکن ، چین تاسیس شد و خط اصلی تجارت پروژه پرونده های تلفن همراه سفارشی است. در حال حاضر بیش از ۳۰۰۰ حق امتیاز وجود دارد. ما از سال ۲۰۰۶ در خارج از کشور تجارت خود را گسترش داده ایم. دستگاه های سفارشی پرونده های تلفن همراه در بیش از ۱۳۵ کشور دارای گواهینامه و وزارت بازرگانی نام تجاری حق رای جمهوری خلق چین فروش خوبی داشته است ، در عین حال بیش از ۱۰ کشور نیز خریداری کرده است حق ثب ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در سال ۲۰۰۲ پکن ، چین تاسیس شد و خط اصلی تجارت پروژه پرونده های تلفن همراه سفارشی است. در حال حاضر بیش از ۳۰۰۰ حق امتیاز وجود دارد. ما از سال ۲۰۰۶ در خارج از کشور تجارت خود را گسترش داده ایم. دستگاه های سفارشی پرونده های تلفن همراه در بیش از ۱۳۵ کشور دارای گواهینامه و وزارت بازرگانی نام تجاری حق رای جمهوری خلق چین فروش خوبی داشته است ، در عین حال بیش از ۱۰ کشور نیز خریداری کرده است حق ثبت اختراع برای نوآوری و بیش از ۳۰ علامت تجاری ثبت شده.
    اولین مدرسه تجارت پرونده های تلفن همراه سفارشی در جهان در سال ۲۰۱۵ توسط تأسیس شد. این امر تأثیر بسزایی در افرادی که عاشق تزئینات تلفن همراه سفارشی و سازندگان مشاغل هستند ایجاد کرده است.
    تجارت سفارشی مورد تلفن همراه برای فروشگاه لوازم جانبی تلفن همراه ، سازندگان مشاغل ، خرید در فروشگاه ، خرید در مرکز خیابان و مرکز خرید مناسب است. این یک پروژه کوچک سرمایه گذاری با سرمایه گذاری کم ، سود بالا ، بهره برداری آسان ، مد و شخصیت است.
    در فضای رقابت شدید ، صاحبان مغازه های لوازم جانبی تلفن های همراه بیشتر و بیشتر ، پروژه موارد تلفن همراه سفارشی را انتخاب کرده و سود مضاعفی کسب می کنند.
    به عنوان یکی دیگر از عجایب چین ، در طی ۱۶ سال ، بهترین دستگاه کیف تلفن همراه و محصول را ساخت ، آرزوهای بسیاری از کارآفرینان در زمینه زیبایی تلفن همراه را برآورده کرد. محصولات سهم بازار در بازار جهانی را دارند. ارزش صنعت زیبایی موبایل را افزایش دهید ، به بسیاری از کارآفرینان کمک کنید تا موفق شوند.

    بستن
محصولات
300+ استایل پوسته تلفن همراه
پوسته سفارشی پلی استیشن
نرم افزار طراحی پوسته لپ تاپ سفارشی حرفه ای DAQIN
300+ سبک پوست وینیل