ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۱۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : C۲۰۷, UNIS Information Park, No.۱۳, Langshan Road, Nanshan District, Shenzhen, China
  • درباره ما : یک شرکت ارشد راه حل رایانه های لوحی در شنژن ، چین ، شرکت تابعه گروه فناوری و صاحب نام تجاری (نام تجاری برتر ۳ از در چین) است. از آنجا که ۲۰۰۷ ، ما شهرت خوبی در این صنعت ایجاد کرده ایم.بر اساس تجربه طراحی تبلت برای بیش از ده سال ، ما تبلت های مختلف ، همه در یک رایانه شخصی ، کیوسک ها ، کیف دستی ها و لپ تاپ ها برای ارتش ، محیط ناهموار ، امور دولت ، پزشکی و پرستاری ، آموزش ، تأیید هویت ، و ب ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یک شرکت ارشد راه حل رایانه های لوحی در شنژن ، چین ، شرکت تابعه گروه فناوری و صاحب نام تجاری (نام تجاری برتر ۳ از در چین) است. از آنجا که ۲۰۰۷ ، ما شهرت خوبی در این صنعت ایجاد کرده ایم.
    بر اساس تجربه طراحی تبلت برای بیش از ده سال ، ما تبلت های مختلف ، همه در یک رایانه شخصی ، کیوسک ها ، کیف دستی ها و لپ تاپ ها برای ارتش ، محیط ناهموار ، امور دولت ، پزشکی و پرستاری ، آموزش ، تأیید هویت ، و برای تبلیغات. ما یک تیم تحقیق و توسعه ۱۰ ساله + تجربه در صنعت تبلت داریم و یک کارخانه ظریف در شنژن داریم. دفتر مرکزی در پارک علمی شنژن نانشان واقع شده است و دفاتر فروش آن در شنژن ، پکن و چانگشا واقع شده است. با همکاری عمیق با مایکروسافت ، اینتل ، مدیاتک ، و هانون ، خود را برای تبدیل شدن به شرکت راه حل های پیشرو تبلت معرفی می کند. کامپیوتر در جهان.
    ما محصولات خود را به طور مداوم نوآوری و کامل خواهیم کرد و با مشتریان قوی تر خواهیم شد. تجارت هر دو خوش آمدید!

    بستن