ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۷۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۴ / F, Dibao financial building, ۱۶۸ Chunxu Road, Kunshan, Suzhou
  • درباره ما : یک متخصص در آوردن سلامتی به محیط کار و زندگی شخصی شما است. نام تجاری مخفف اعتبار ، قابلیت اطمینان و کیفیت در سراسر جهان است و بهترین شریک برای کمک به شما در تحقق رویای زندگی سالم شما است!چشم انداز و ماموریتمتعهد است که سلامت هر فرد ، خانواده و سازمانی را برای ایجاد یک زندگی "ایمن و سالم" به ارمغان بیاورد.فلسفه شرکتبه مفهوم "برای مشتریان ، همه چیز از نوآوری" ، همیشه با تمرکز بر مشتری ، مط ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یک متخصص در آوردن سلامتی به محیط کار و زندگی شخصی شما است. نام تجاری مخفف اعتبار ، قابلیت اطمینان و کیفیت در سراسر جهان است و بهترین شریک برای کمک به شما در تحقق رویای زندگی سالم شما است!
    چشم انداز و ماموریت
    متعهد است که سلامت هر فرد ، خانواده و سازمانی را برای ایجاد یک زندگی "ایمن و سالم" به ارمغان بیاورد.
    فلسفه شرکت
    به مفهوم "برای مشتریان ، همه چیز از نوآوری" ، همیشه با تمرکز بر مشتری ، مطالعه عمیق نیازهای کاربر ، و استفاده مداوم از فن آوری ، خرد و اشتیاق برای ایجاد محصولات نزدیک به نیاز کاربر برای ادامه کار انسان ارتقا سلامت برای کمک به.
    هدف شرکتی
    دیدگاه جهانی دارد و تمام تلاش خود را می کند تا محصولات با کیفیت بهتر و قیمت ارزان تری ارائه دهد تا حداکثر ارزش را برای مشتریان ایجاد کند و کاربران را در سراسر جهان راضی کند
    خط مشی کیفیت
    همیشه به خاطر داشته باشید که کیفیت سنگ بنای بقای تجارت است و دلیل انتخاب سنگ سنگی توسط مشتریان است. متعهد است محصولات ، خدمات و راه حل های با کیفیت بالا را به مشتریان خود ارائه دهد و به طور مداوم مشتریان خود را قادر می سازد تا در ایجاد ارزش برای هر مشتری احساس تعهد کنند.

    بستن
محصولات
جارو شارژی VC-C09
جارو شارژی VC-C10
جارو شارژی VC-207
جارو شارژی VC-BO8
جارو شارژی VC-T06
جارو شارژی VC-T05
جارو شارژی VC-H20
جارو شارژی VC-C17
کف شوی هوشمند XD-01A
جارو شارژی VC-OH2
جارو شارژی VC-202
کف شوی هوشمند XD-V8PRO