ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۵۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۹F. -۵, No. ۱۸۹, Sec. ۲, Keelung Rd., Xinyi Dist., Taipei City ۱۱۰, Taiwan
  • درباره ما : ما در مستقر در تایوان از سال ۱۹۸۳ در زمینه تولید و صادرات قطعات و لوازم جانبی خودرو و لوازم جانبی وسایل نقلیه تجاری از جمله شبیه ساز چرخ های فولاد ضد زنگ ، درپوش شیر فشار لاستیک ، سوار شدن قرص داخل اتومبیل بوده ایم. ارزش این قیمت را دارد و مشتریانی را که با افتخار و اطمینان به فروش می رسانند راضی کنید.در ۲۷ سال گذشته ، ما به شدت در رده لوازم جانبی با سرعت رشد قرار گرفتیم و وظیفه ما این ا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    ما در مستقر در تایوان از سال ۱۹۸۳ در زمینه تولید و صادرات قطعات و لوازم جانبی خودرو و لوازم جانبی وسایل نقلیه تجاری از جمله شبیه ساز چرخ های فولاد ضد زنگ ، درپوش شیر فشار لاستیک ، سوار شدن قرص داخل اتومبیل بوده ایم. ارزش این قیمت را دارد و مشتریانی را که با افتخار و اطمینان به فروش می رسانند راضی کنید.
    در ۲۷ سال گذشته ، ما به شدت در رده لوازم جانبی با سرعت رشد قرار گرفتیم و وظیفه ما این است که در تلاشیم تا نیازهای این بازار را برای بهبود ظاهر خودرو و بهبود عملکرد آن تأمین کنیم و نه تنها روند بازار را دنبال کنیم بلکه ایجاد کنیم این بخش بازار
    با افزایش قدرت تولید چین در سالهای اخیر ، ما به طور موثر خدمات خود را گسترش داده ایم تا هم تایوان و هم چین را تحت پوشش خود قرار دهیم تا توانایی تأمین و تأمین خود را برای خدمات بهتر به مشتریان تقویت کنیم. تیم قدرتمند ما با ۲۰+ سال تجربه و شهرت شرکت ما را قادر می سازد تا به طور موثر به مشتریان خود کمک کنیم تا طرح های منحصر به فرد با کیفیت خوب و با هزینه کم را برای پیروزی در بازار توسعه دهند.
    تیم مهندسی تخصص ما با دانش / مشارکت گسترده در بسیاری از صنایع مختلف تولیدی ، ما را قادر به توسعه انواع مختلف قطعات تولید مثل بر اساس نمونه اصلی مشتری یا طرح چاپ آبی / اتوکد و غیره می کند.
    به دنیای مهیج تیم خوش آمدید تا از تجربیات عالی خدمات حرفه ای ما لذت ببرید زیرا ما را به عنوان منبع اصلی خود برای تمام خواسته های خود در خودرو انتخاب می کنید. آماده شوید تا به ما اجازه دهید محصولات جذاب بیشتری را برای کمک به شما در به حداکثر رساندن عملکرد خودرو ارائه دهیم. اگر به محصولات ما علاقه مند هستید ، لطفاً هر وقت خواستید درخواست خود را برای ما ارسال کنید!

    بستن