ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۸۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۸۸ Shijin Road, Xukou Town, Wuzhong District, Suzhou City, Jiangsu Province, China
  • درباره ما : تاسیس شده در سال ۲۰۱۸ ، یک شرکت علمی و فناوری متخصص در تحقیق ، توسعه ، تولید و فروش سیستم های کنترل درایو و کنترل خطی است. در حال حاضر ، سه سیستم محرک برقی خطی صنعتی ، میله محرک خطی برقی خانگی و میز ایستاده را تشکیل داده است.با ارائه طیف وسیعی از محصولات و میزهای ایستاده برقی ، محرک خطی و محصولات ورق فلز و ایجاد خدمات برای ایجاد کمک به افراد در رسیدن به پتانسیل کامل خود ، در ایجاد تجربیا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    تاسیس شده در سال ۲۰۱۸ ، یک شرکت علمی و فناوری متخصص در تحقیق ، توسعه ، تولید و فروش سیستم های کنترل درایو و کنترل خطی است. در حال حاضر ، سه سیستم محرک برقی خطی صنعتی ، میله محرک خطی برقی خانگی و میز ایستاده را تشکیل داده است.
    با ارائه طیف وسیعی از محصولات و میزهای ایستاده برقی ، محرک خطی و محصولات ورق فلز و ایجاد خدمات برای ایجاد کمک به افراد در رسیدن به پتانسیل کامل خود ، در ایجاد تجربیات عالی پیشگام است.
    نمونه کارهای جامع ما توسط مارک متصل شده است که با ۵ درخواست ثبت اختراع در چین علامت تجاری ثبت کرده است. ما به همراه شرکای خود فضاهایی را برای کمک به افراد در کار ، یادگیری و بهبودی طراحی می کنیم. این شرکت سیستم ملی کیفیت را گذرانده و محصولات به آنها گواهینامه های و سایر گواهینامه ها اعطا شده است. به منظور ارائه مشتری خوب خدمات ، ما تعداد زیادی از انواع تجهیزات آزمایش و آزمایش را خریداری کرده ایم. در حال حاضر ، ما بیش از ۱۰ مهندس تحقیق و توسعه در ماشین آلات ، الکترونیک ، ساختار ، محصولات و سایر زمینه ها داریم. هدف بلند مدت ما جلب رضایت مشتریان بازار و پیشرفت و پیشرفت و تحقیق در تحقیقات فنی و توسعه است. این شرکت دارای مارک تجاری و مارک تجاری مستقل خود است و یک تیم فروش تجارت داخلی و خارجی با مشاوران خارجی ایجاد کرده است. در حال حاضر محصولات آن به بیش از ۳۰ کشور و منطقه به ویژه اروپا ، آمریکا و استرالیا صادر شده است.
    ما با تصمیمات و اقدامات خود تغییرات پایدار اجتماعی ، اقتصادی و زیست محیطی را پیش می بریم. در ، ما فقط کارهای درست را انجام نمی دهیم ، بلکه بهترین کارها را نیز انجام می دهیم - برای مردم و کره زمین.

    بستن