ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۶۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : No.۶۶۹,HuashiRoad,Qidong,Jangsu Province,China
  • درباره ما : یکی از تولیدکنندگان اصلی در سرزمین اصلی چین است که در راه حل های نصب حرفه ای تخصص دارد. محصولات ما از پایه های/ تلویزیون پلاسما گرفته تا پایه های پروژکتور ، پایه های مانیتور و پایه های تلویزیون متغیر است.با بیش از ۱۵ سال تجربه در زمینه محصولات مکانیکی ، ما سیستم رقابت مشتری خود را با رقابت قوی توسعه داده ایم که به شرح زیر است ...قابلیت تحقیق و توسعه دارای یک تیم تحقیق و توسعه ۲۲ نفره شام ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یکی از تولیدکنندگان اصلی در سرزمین اصلی چین است که در راه حل های نصب حرفه ای تخصص دارد. محصولات ما از پایه های/ تلویزیون پلاسما گرفته تا پایه های پروژکتور ، پایه های مانیتور و پایه های تلویزیون متغیر است.
    با بیش از ۱۵ سال تجربه در زمینه محصولات مکانیکی ، ما سیستم رقابت مشتری خود را با رقابت قوی توسعه داده ایم که به شرح زیر است ...
    قابلیت تحقیق و توسعه
    دارای یک تیم تحقیق و توسعه ۲۲ نفره شامل مهندسان در زمینه های مکانیک و الکترونیک است. برای پشتیبانی از مشتریان خود ، سالانه بیش از ۳۰ مدل جدید تولید و راه اندازی می کنیم ، که آنها را از توانایی رقابتی قوی و همیشه در خط مقدم روند بازار نگه می دارد.
    کنترل کیفیت
    با عبور از سیستم مدیریت کیفیت بین المللی برای اطمینان از تحویل ۱۰۰ درصدی محصولات واجد شرایط ، از کنترل تهیه مواد تا بازرسی محصولات نهایی ، سیستم مدیریت کیفیت را کاملاً پیاده سازی کرده است. ما همیشه از مواد با کیفیت بالا از جمله ورق فولاد نورد سرد ، آلیاژ آلومینیوم با کیفیت استاندارد ، مواد تکمیل کننده محیط زیست و همچنین جعبه رنگ فوق العاده با کیفیت و کارتن بیرونی با ارزش دریا استفاده می کنیم.
    بیش از ۸۰ مدل ما دارای گواهینامه هستند تا با مقررات مطابقت داشته باشند.
    پاسخ سریع
    ما همیشه تحویل نمونه ۳ روزه ، تحویل سفارش ۳۵ روزه و ۲۵ روز توسعه ابزار را ارائه می دهیم. مدیر تولید و مدیر صادرات حرفه ای ما آماده هستند تا ظرف ۲۴ ساعت پس از سوال از شما پشتیبانی فنی و تجاری حرفه ای کنند.

    بستن