ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۲۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : South of Building E, Hetianxia Science and Technology Industrial Park, Shijie Town, Dongguan City
  • درباره ما : در سال ۲۰۱۳ تاسیس شده است ، یک شرکت جدید است که تولید و فروش تحقیق و توسعه را در یک شرکت ادغام می کند. طیف گسترده ای از وسایل منزل ، پایه های دیواری تلویزیون و بلندگو ، پایه بلندگو و لوازم جانبی را برای بازار و صنعت صوتی پیشرفته طراحی و ساخته است. ما ادامه می دهیم با استفاده از فناوری تولید ، تجربه مدیریت ، پرسنل مدیریتی و ستون فقرات فنی. ما دانش حرفه ای و روحیه وفاداری به محصول و خدمات ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در سال ۲۰۱۳ تاسیس شده است ، یک شرکت جدید است که تولید و فروش تحقیق و توسعه را در یک شرکت ادغام می کند. طیف گسترده ای از وسایل منزل ، پایه های دیواری تلویزیون و بلندگو ، پایه بلندگو و لوازم جانبی را برای بازار و صنعت صوتی پیشرفته طراحی و ساخته است. ما ادامه می دهیم با استفاده از فناوری تولید ، تجربه مدیریت ، پرسنل مدیریتی و ستون فقرات فنی. ما دانش حرفه ای و روحیه وفاداری به محصول و خدمات را داریم. ما می توانیم یک سرویس همه جانبه و یک بسته را برای مشتریان ارائه دهیم.
    جی یونگ طرفدار روحیه سازمانی "قابلیت اطمینان ، مبارزه و مسئولیت" است ، به اصل مدیریت صادقانه ، برنده و نوآوری پایبند است و متعهد به ایجاد یک مرکز تولید درجه یک پشتیبانی و لوازم جانبی است.
    ما در زمینه تولید استنت تمرکز می کنیم ، برای تولید استنت تلویزیون ، استنت بلندگو ، استنت نمایشگر بیش از ۲۰ سال تجربه دارد. ما می توانیم طیف کاملی از خدمات چند بعدی را به مشتریان ارائه دهیم. سعی کنید کیفیت و نوآوری را دنبال کنید و خدمات بهتری برای مشتریان در داخل و خارج ارائه دهید.

    بستن