ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۱۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : Floor ۶, Block ۲, No. ۱۱۷, Zhangcha, Chancheng Distict, Foshan
  • درباره ما : شرکت فناوری ، تولید کننده ۱۵ ساله متخصص در تحقیق و توسعه ، ساخت و فروش هدست بلوتوث ، بلندگوی بلوتوث در فضای باز.شرکت ما بیش از ۲۰،۰۰۰ متر مربع کارگاه تولیدی مجهز به ماشین آلات پیشرفته ساخت و آزمایش دارد. امروزه بیش از ۱۰۰۰ نفر استخدام می کند ، از جمله حرفه ای ترین مهندسان تحقیق و توسعه و یک تیم مدیریتی آموزش دیده با آینده نگری و سالها تجربه در تولید بلندگو.ما با مدیریت تولید باتجربه ، رو ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت فناوری ، تولید کننده ۱۵ ساله متخصص در تحقیق و توسعه ، ساخت و فروش هدست بلوتوث ، بلندگوی بلوتوث در فضای باز.
    شرکت ما بیش از ۲۰،۰۰۰ متر مربع کارگاه تولیدی مجهز به ماشین آلات پیشرفته ساخت و آزمایش دارد. امروزه بیش از ۱۰۰۰ نفر استخدام می کند ، از جمله حرفه ای ترین مهندسان تحقیق و توسعه و یک تیم مدیریتی آموزش دیده با آینده نگری و سالها تجربه در تولید بلندگو.
    ما با مدیریت تولید باتجربه ، روشهای کنترل دقیق کیفیت و خدمات متبحرانه ، محصولات خود را با موفقیت از طریق شرکای خود مانند بازارهای بزرگ ، ارائه دهندگان صوتی حرفه ای و توزیع کنندگان بزرگ الکترونیک مصرفی در بازار جهانی توزیع کرده ایم. تمرکز بر روی محصول ، ارزش مشتری ما ، همگام بودن با بازار "همان کاری است که ما انجام دادیم و انجام می دهیم ، به تحقیق و توسعه بلندگو بلوتوث برای تضمین کیفیت ادامه خواهد داد ، ما اصول دقیق و سیستم مدیریتی مانند کیفیت را پیاده سازی می کنیم سیستم مدیریت ، تمام محصولات ما مطابق با استانداردهای هستند.
    ما صمیمانه امیدواریم که برای همکاری متقابل با شما روابط همکاری برقرار کنیم. ما مشتاقانه منتظر دریافت سوالات شما هستیم. اگر به هر یک از محصولات ما علاقه مند هستید ، لطفا دریغ نکنید با ما تماس بگیرید!

    بستن