ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۴۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۴th Floor,A-Building,Fenghuang Zhigu Building, No.۵۰ Tiezai Rd,Gongle Community ,Xixiang Street,Bao\\\'an District, Shenzhen
  • درباره ما : در سال ۲۰۰۸ ، یک "تخیل آبی" در حال پرورش است ، گروهی از متخصصان صنعت همفکر در شنژن گرد هم آمدند ، متولد شد.برای بیش از یک دهه ، متعهد شده است تا در طیف گسترده ای از صنایع با محصولات راحت تر ، قابل اعتماد و چند گزینه ای صنعتی به مشتریان ارائه دهد.طراحی منحصر به فرد مدولار می تواند روش خوبی برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان در برنامه های مختلف باشد.اسکن کد یک بعدی ، اسکن کد دو بعدی ، پایین ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در سال ۲۰۰۸ ، یک "تخیل آبی" در حال پرورش است ، گروهی از متخصصان صنعت همفکر در شنژن گرد هم آمدند ، متولد شد.
    برای بیش از یک دهه ، متعهد شده است تا در طیف گسترده ای از صنایع با محصولات راحت تر ، قابل اعتماد و چند گزینه ای صنعتی به مشتریان ارائه دهد.
    طراحی منحصر به فرد مدولار می تواند روش خوبی برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان در برنامه های مختلف باشد.
    اسکن کد یک بعدی ، اسکن کد دو بعدی ، پایین فرکانس ، فرکانس بالا ، و سایر پایانه های داده تلفن همراه شناسایی فرکانس رادیویی را ارائه داده است.
    در محصولات سطح بالا که توسط با عنوان به عنوان ایده طراحی توسعه یافته است ، ناوبری موقعیت یابی ، دوربین ، تلفن و سایر توابع یکپارچه هستند ... در حالی که طراحی ساختاری قابل توسعه را می توان به ماژول های عملکردی خاص مانند میکرو چاپگرها ، ورودی اثر انگشت ، جمع آوری اطلاعات شناسه نسل دوم ، مادون قرمز ، دما و انواع مختلف ماژول های ورودی داده سنسور ، مانند فشار ، می توانند نیازهای برنامه "صنعت خاص و خاص" مشتری را برآورده کنند.
    در حال حاضر ، محصولات به طور گسترده ای در خرده فروشی ، پوشاک ، تدارکات ، پزشکی ، تولید ، برق ، دخانیات ، امور مالی ، فرهنگ گردشگری ، تهیه محصولات ، دارایی ، راه آهن و بزرگراه ها و سایر صنایع و زمینه ها مورد استفاده قرار گرفته است.

    بستن
محصولات
S80
N60-ترمینال پزشکی
N40
تلفن هوشمند N60-5G
N41
N41U RFID Reader
تلفن هوشمند اثر انگشت S80-FBI
تلفن هوشمند P50
T80
U9000
U9000 RFID Reader
S50