ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۸۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : Building ۶,Mold processing center Zhanqqi Industrial Zone,Zhanqi Town,Cixi city.NINFBO,ZHEJIANG,CHINA.
  • درباره ما : مشخصات شرکت "پل خارج از کشور و شرق به بندر ملحق می شود. شبکه حمل و نقل و ارتباطات ترافیکی بسیار پیشرفته ای وجود دارد. در توسعه شرکت. ما به تدریج تمدن ویژه ای را تشکیل دادیم ، مصرف کنندگان ، گروه ها را قرار دادیم. مسئولیت ، ایجاد ثروت و ایجاد سیستم مدیریت مناسب برای توسعه از شرکت مدرن. اکنون شرکت ما دارایی های ثابت بیش از ۳ میلیون و بیش از ۱۲۷ کارمند از جمله ۳ مهندس برتر دارد. ۵۰۰۰ متر مر ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    مشخصات شرکت "پل خارج از کشور و شرق به بندر ملحق می شود. شبکه حمل و نقل و ارتباطات ترافیکی بسیار پیشرفته ای وجود دارد. در توسعه شرکت. ما به تدریج تمدن ویژه ای را تشکیل دادیم ، مصرف کنندگان ، گروه ها را قرار دادیم. مسئولیت ، ایجاد ثروت و ایجاد سیستم مدیریت مناسب برای توسعه از شرکت مدرن. اکنون شرکت ما دارایی های ثابت بیش از ۳ میلیون و بیش از ۱۲۷ کارمند از جمله ۳ مهندس برتر دارد. ۵۰۰۰ متر مربع مساحت دارد و مساحت ساختمان وی ۱۱۵۰۰ متر مربع است.
    یک شرکت بزرگ با ادغام صنعت تولید و تجارت است ، او از حق واردات و صادرات خود لذت می برد ، محصولات اصلی عبارتند از آداپتور نوع آلمانی / فرانسوی ، سوکت ، سوکت محافظ ولتاژ ، سوکت شارژر ، سیم برق ، سیم پیچ کابل ، ، چراغ شب ، چراغ و غیره. همه آنها با پیشرفته ترین امکانات تولید در زمین اصلی مجهز هستند. این شرکت دارای مجوز واردات و صادرات خود و گواهینامه سیستم کیفیت بین المللی است. گواهینامه . گواهینامه گواهی. گواهینامه و غیره این شرکت خدمات را ارائه می دهد. محصولات در خانه و داخل هواپیما بسیار مطلوب هستند و نظرات مطلوبی را از مشتری دریافت می کنند. برای بازدید از کارخانه ما بسیار خوش آمدید.

    بستن
محصولات
FZB-01/4
GB01/02
GBK01/01B
EXTS-001
GBK01/01-2
FZB-01/2
BTZ07-5
EXTS-001
FZB-01/3
BTC167
FZB-01/01-2
GBK01/01A