ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۰۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۳rd Floor, C Building, Chengdexuan Industrial Park, Lisonglang Community, Gongming Street, Guangming District, Shenzhen, Guangdong
  • درباره ما : شنژن لی فی نمایشگر شرکت ، محدود در سال ۲۰۱۴ برای خرید طراحی و ساخت برای کامپیوترهای لمسی ۷-۵۵ اینچی ، تاچ کامپیوتر با قاب باز ، مانیتور لمسی ، مادربردها ، سیستم ها ، رایانه های صنعتی ، قرص های سخت و لوازم جانبی تأسیس شد. محصولات ما در برنامه های تجاری ، پزشکی ، حمل و نقل ، راه آهن ، معدن ، دریایی و نظامی استفاده می شود.به فناوری نوآورانه متکی است و راه حل های یکپارچه ، پیشرفته ترین سخت ا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شنژن لی فی نمایشگر شرکت ، محدود در سال ۲۰۱۴ برای خرید طراحی و ساخت برای کامپیوترهای لمسی ۷-۵۵ اینچی ، تاچ کامپیوتر با قاب باز ، مانیتور لمسی ، مادربردها ، سیستم ها ، رایانه های صنعتی ، قرص های سخت و لوازم جانبی تأسیس شد. محصولات ما در برنامه های تجاری ، پزشکی ، حمل و نقل ، راه آهن ، معدن ، دریایی و نظامی استفاده می شود.
    به فناوری نوآورانه متکی است و راه حل های یکپارچه ، پیشرفته ترین سخت افزار و سیستم عامل های را ایجاد می کند که به صورت یکپارچه شبکه های مجازی و فیزیکی را تلفیق می کند. به طور مداوم در صنعت محصولات استاندارد و راه حل های سفارشی کیفیت مهندسی و ساخت پیشرو را ارائه می دهد. با تجربه خود در زمینه طراحی تجربه کاربری ، می توانیم مشتریان را در تهیه بهترین راه حل نرم افزاری و سخت افزاری برای بهبود قابلیت استفاده و جذابیت محصول پشتیبانی کنیم. ارائه راه حل های پایان به پایان از طراحی تا ساخت در سطح سیستم.
    سازمان ما چابک ، خلاق و باتجربه است و ما به موفقیت طولانی مدت شرکت شما علاقه مند هستیم و تلاش می کنیم بالاترین سطح خدمات و پشتیبانی را که از شریک انتظار دارید به شما ارائه دهیم.
    دارای گواهینامه است. محصولات با اعمال می شوند. دارای بسیاری از حقوق مالکیت معنوی مستقل و تعدادی حق ثبت اختراع و جوایز برای نوآوری در محصولات است.
    کمک به سیاره هوشمند و پایدار ما با ارائه سیستم عامل های نوآورانه صنعتی که به مشتریان در افزایش کارایی ، بهره وری و اثربخشی کمک می کند.
    با تمرکز ، چابکی ، خدمات پس از فروش و رقابت ، بهترین شریک نوآوری در راه حل های صنعت ۴.۰ و عصر اینترنت اشیا شوید.
    رهبری شخص محور
    به تنوع و تفاوت افراد احترام می گذارد. در برابر ایده های جدید باز و باز بمانید.
    هنجارهای اجتماعی و اخلاقی را حفظ کرده و در همه امور از اصول اخلاقی پیروی کنید. برتری در نوآوری
    راه حل های ابتکاری و مناسب را از طریق تکنیک های خلاقانه حل مسئله ایجاد کنید.
    مشتری مداری پشتیبانی می کند
    تجربه مشتری استثنایی را ارائه دهید و روابط قوی با مشتری برقرار کنید.
    تمرکز:
    کاری که ما می توانیم به بهترین وجه در فناوری اصلی محصول خود انجام دهیم.
    چابکی:
    پاسخ سریع به تغییرات محیطی.
    خدمات پس از فروش:
    تولید آسیایی ، خدمات در محل.
    ما را به چالش بکشید تا با همراهی با فن آوری های جدید به طور مداوم پیشرفت کنیم.

    بستن