ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۹۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۴F, Zhongzheng Fortune Building, No.۶۰۹۳ Bao’an Ave, Bao’an District, Shenzhen, ۵۱۸۰۰۰, P.R. China.
  • درباره ما : شنژن در سال ۲۰۱۷ تاسیس شد. شرکت های تابعه شامل پایگاه تولید هوشمند آنهویی و آزمایشگاه هستند. شرکت بر توسعه ، تحقیق و تولید برشهای ابر چاپگر سه بعدی و محصولات مرتبط با چاپ سه بعدی تمرکز دارد. تیم تحقیق و توسعه ما متشکل از محققان حرفه ای و مهندسان ماهر است که همیشه در ایجاد ویژگی ها و تجربه عالی کاربر تلاش می کنند. هدف ما این است که صنعت چاپ را با ارتباط متصل کنیم. سرمایه گذاری تحقیق و توس ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شنژن در سال ۲۰۱۷ تاسیس شد. شرکت های تابعه شامل پایگاه تولید هوشمند آنهویی و آزمایشگاه هستند. شرکت بر توسعه ، تحقیق و تولید برشهای ابر چاپگر سه بعدی و محصولات مرتبط با چاپ سه بعدی تمرکز دارد. تیم تحقیق و توسعه ما متشکل از محققان حرفه ای و مهندسان ماهر است که همیشه در ایجاد ویژگی ها و تجربه عالی کاربر تلاش می کنند. هدف ما این است که صنعت چاپ را با ارتباط متصل کنیم. سرمایه گذاری تحقیق و توسعه این شرکت در فرایندهای چاپ سه بعدی شامل چاپگرهای سه بعدی ، برش ابری ، چاپ پلت فرم ، چاپ سریع و پشتیبانی از چاپگرهای سه بعدی دو سر و سایر محصولات الکترونیکی است.
    کارخانه خود ما گواهینامهرا گذرانده است ، مساحت ۲۲۰۰۰ متر مربع را دارد و ظرفیت تولید سالانه بیش از ۵۰۰۰۰۰ واحد را دارد. محصولات ما دارای گواهینامه استاندارد بوده و به بیش از ۱۰۰ کشور از جمله ایالات متحده آمریکا ، استرالیا ، روسیه ، انگلستان ، آلمان ، سنگاپور ، مصر و هند ، کره جنوبی صادر شده است. ، مکزیک ، نوآوری در فن آوری را در همه اقشار جامعه به ارمغان می آورد.

    بستن