ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۳۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۲۰۴, Jiulong small products market, Dali, Nanhai District, Foshan City, Guangdong Provine
  • درباره ما : با بیش از ۱۵ سال سابقه ، چرمی قابل اعتماد و با کیفیتی استثنایی ، متخصص در کیف های چرمی اصل است. ماموریت اصلی ما ارائه کیف های چرمی جذاب با بهترین کیفیت با قیمت های رقابتی است.ما افتخار خدمت به و ... را داشتیم.کیفیت فرهنگ ماست. با ما ، زمینه فروش ما پول شما در ایمن شرکت شما در ایمن است.ما امیدواریم که بتوانیم در آینده نزدیک با شما تجارت طولانی مدت داشته باشیم.چرا ماابتدا کیفیت را انتخاب ک ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    با بیش از ۱۵ سال سابقه ، چرمی قابل اعتماد و با کیفیتی استثنایی ، متخصص در کیف های چرمی اصل است. ماموریت اصلی ما ارائه کیف های چرمی جذاب با بهترین کیفیت با قیمت های رقابتی است.
    ما افتخار خدمت به و ... را داشتیم.
    کیفیت فرهنگ ماست. با ما ، زمینه فروش ما پول شما در ایمن شرکت شما در ایمن است.
    ما امیدواریم که بتوانیم در آینده نزدیک با شما تجارت طولانی مدت داشته باشیم.
    چرا ما
    ابتدا کیفیت را انتخاب کنید. چرم عالی وارداتی ، ۱۵ سال تجربه تولید ، ۳ بار بازرسی از کیفیت (در هنگام تولید ، قبل از ذخیره سازی ، قبل از حمل و نقل). طیف گسترده ای از گزینه ها. ۶ دسته اصلی شامل بیش از ۳۰۰ سبک مختلف است. کم. ۱ قطعه برای اقلام موجودی ، ۵۰ قطعه برای اقلام سفارشی ، سهام کافی و دوباره پر کردن سریع.
    مشتریان می توانند در خریدهای منظم اطمینان خاطر داشته باشند. حمل و نقل را رها کنید. به صاحبان مشاغل کوچک کمک کنید تا کیف را به مشتری نهایی برسانند (قانون محافظت از داده های تضمینی). کار سفارشی. حکاکی آرم مشتری ، تولید کالاهایی با طرح مشتری (نقاشی ، تصویر یا نمونه) ارائه تصاویر با وضوح بالا. تحویل اقتصادی و کارآمد. ، ، ۲ تا ۱۰ روز به اروپا و آمریکای شمالی. خدمات فوری به مشتری. کلیه پرسش ها را می توانید ظرف ۱۲ ساعت پاسخ دهید. ضمانت مادام العمر. الان بر می گردم.

    بستن
محصولات
کیف پول و کارت های اعتباری چرمی
کیف زنانه چرم PU سبز با کیفیت خوب
کیف زنانه چرم PU با قیمت خوب
کیف دستی زنانه چرمی
کفش های تجاری مردانه از چرم اصل گوساله سیاه و سفید قیمت کارخانه OEM
کفش مردانه بند دار چرم قهوه ای با کیفیت بالا
ماسک پانک چرم PU
قلاب برنجی
کیف پزشک چرم اسب
کیف چرم مسافرتی با کیفیت بالا
کیف چرمی زنانه طراحی ارزان OEM با کیفیت خوب
کیف زنانه چرم جدید 2016 با چاپ کروک