ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۴۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : Room ۸۰۵,Block B,Fulin Plaza,Hongfeng Road,High-tech Development area,Hefei,Anhui,China
  • درباره ما : در استان آنهویی واقع شده است. این یک شرکت خصوصی است که در زمینه طراحی ، تولید ، پیشبرد و صادرات انواع کیف های خرید ، کیف های تبلیغاتی ، کیف های هدیه ای ، کیف های سازگار با محیط زیست ، کیف های زیست تخریب پذیر و غیره متخصص است.محصولات اصلی ما به شرح زیر است:* کیف غیر بافته * کیف غیر بافته الیاف بامبو* کیسه ، کیسه پلی استر* کیف چوب پنبه ای* کیف * کیف کنف* کیسه غیر بافته شده* کیسه بافته شده ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در استان آنهویی واقع شده است. این یک شرکت خصوصی است که در زمینه طراحی ، تولید ، پیشبرد و صادرات انواع کیف های خرید ، کیف های تبلیغاتی ، کیف های هدیه ای ، کیف های سازگار با محیط زیست ، کیف های زیست تخریب پذیر و غیره متخصص است.
    محصولات اصلی ما به شرح زیر است:
    * کیف غیر بافته
    * کیف غیر بافته الیاف بامبو
    * کیسه ، کیسه پلی استر
    * کیف چوب پنبه ای
    * کیف
    * کیف کنف
    * کیسه غیر بافته شده
    * کیسه بافته شده
    * کیف های نخی ، کیف های بوم پنبه ای
    * پوشش غیر پارچه ای ، پوشش لباس
    ما در تأمین منابع مختلف و ایجاد انواع مختلف پارچه برای مشتریان خود متمرکز هستیم. مواد پارچه ای همه سبز هستند و برای زمین صرفه جویی می کنند. مواد پارچه ای همانطور که ما داریم بازیافتی ، پنبه بازیافتی ، غیر بافته شده ، الیاف بامبو غیر بافته شده ، پارچه کنف ، پارچه پنبه ای ارگانیک ، مواد ، مواد چوب پنبه و غیره است ... ما می توانیم گواهی انواع پارچه را تهیه کنیم برای مشتری ها ما از مشتریان خود برای ایجاد تجارت خوب و بهبود کیفیت و توسعه آنها در جهان پشتیبانی می کنیم.
    با ترکیبی از محصولات با کیفیت و خدمات خوب ، محصولات ما با موفقیت به ایالات متحده آمریکا ، کانادا ، انگلستان ، ایتالیا ، لهستان ، اسپانیا ، آلمان ، ایرلند ، استرالیا ، نیوزیلند و برخی دیگر از نقاط جهان صادر می شود. ما به گرمی از دوستان از سراسر جهان برای همکاری و بازدید از ما استقبال می کنیم!

    بستن