ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۵۷ بار
امتیاز :
  • یوتیوب : https://www.youtube.com/channel/UCVyAvNUpoLw6ib6irNlHqYQ/videos
  • آدرس : Floor#۳, Jiangnan Road #۲۸۹, Ningbo, Zhejiang, China
  • درباره ما : از سال ۱۹۹۶ یک تولید کننده لوازم جانبی اتومبیل حرفه ای است و شروع به کار با پوشش فرمان و سازمان دهنده های خودرو می کند و به زودی به تیغه های برف پاک کن تبدیل می شود به عنوان . امروزه آنها لوازم جانبی خودکار زیادی را از جمله سایه بان های اتومبیل ، روکش صندلی ها ، تشک های کف ماشین ارائه می دهند. روکش فرمان - این دسته اصلی محصولات ما است. از سال ۱۹۹۶ ، ما با صدها مدل در ژجیانگ چین شماره ۲ ه ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    از سال ۱۹۹۶ یک تولید کننده لوازم جانبی اتومبیل حرفه ای است و شروع به کار با پوشش فرمان و سازمان دهنده های خودرو می کند و به زودی به تیغه های برف پاک کن تبدیل می شود به عنوان . امروزه آنها لوازم جانبی خودکار زیادی را از جمله سایه بان های اتومبیل ، روکش صندلی ها ، تشک های کف ماشین ارائه می دهند. روکش فرمان - این دسته اصلی محصولات ما است. از سال ۱۹۹۶ ، ما با صدها مدل در ژجیانگ چین شماره ۲ هستیم و مدل های جدید به طور مداوم در حال توسعه هستند. این محصولات شامل مدل های ساخته شده از چرم واقعی ، مدل های / ، مدل هایی با الگوهای سه بعدی ، مدل های کوچک ... تقریباً همه مدل های بازارهایی است که قبلاً داشته ایم. علاوه بر این ، ما بسیاری از مدل های جدید با حق چاپ حق چاپ داریم. ما برای اطمینان از کیفیت و خدمات وعده داده شده ، شرکت را با روال عملیاتی استاندارد استاندارد اداره می کنیم.
    ***** ظرفیت بیش از ماهانه
    ***** از سال ۱۹۹۶
    ***** مشتریان ثابت مانند و غیره
    ***** ۲۵ تا ۳۵ روز زمان تولید برای تولید
    ***** هر ماه ۱۰ مدل جدید تولید می شود
    ***** روش عملی استاندارد عالی
    ***** صدها مدل برای انتخاب
    یکی دیگر از موارد جالب توجه دیگر ، ارائه دهندگان صندوق عقب ، سازمان دهنده های صندلی عقب ، و غیره تیغه برف پاک کن برای اروپا و ایالات متحده آمریکا. لطفا جزئیات محصول را در محل شرکت ما بخوانید:
    با کیفیت بالا و خدمات عالی خود به بازار خوبی در سراسر جهان رسیده است. در آینده ، ما قصد داریم اتحادیه های فنی و استراتژیک را با بهترین تولید کنندگان قطعات خودرو در جهان توسعه دهیم تا بتوانیم نقشی برجسته در بازار جهانی لوازم جانبی خودرو داشته باشیم.

    بستن