ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۷۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : Yihe West Industrial Zone, Luoyang Street, Boluo County, Huizhou City,Guangdong,China
  • درباره ما : نام تجاری در حال ظهور ، در تجارت متخصص است و به طور فعال توسعه استانداردهای صنعت را ارتقا می دهد. تیم تحقیق و توسعه ۱۰ سال تجربه در زمینه تحقیق و توسعه و تولید منابع تغذیه سوئیچینگ دارند. این متخصص در محصولات منبع تغذیه است و مصمم است که به منظور تهیه محصولات انرژی با کیفیت بالا و کارآمد برای مشتریان خود ، یک منبع قوی انرژی را به بازار کامپیوتر تزریق کند. تولید محصولات قدرت زینگو زمینه: ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    نام تجاری در حال ظهور ، در تجارت متخصص است و به طور فعال توسعه استانداردهای صنعت را ارتقا می دهد. تیم تحقیق و توسعه ۱۰ سال تجربه در زمینه تحقیق و توسعه و تولید منابع تغذیه سوئیچینگ دارند. این متخصص در محصولات منبع تغذیه است و مصمم است که به منظور تهیه محصولات انرژی با کیفیت بالا و کارآمد برای مشتریان خود ، یک منبع قوی انرژی را به بازار کامپیوتر تزریق کند. تولید محصولات قدرت زینگو زمینه: این کارخانه در سال ۱۹۸۶ تاسیس شد . با تقریباً ۲۰ سال تجربه در تعویض منابع تغذیه ، یک منبع برق حرفه ای است. خط تولید از اولین منبع تغذیه رایانه به سرورهای تخصصی ، چاپگرها ، شارژرهای تلفن همراه و سایر اطلاعات رایانه ای ، شبکه های ارتباطی ، کنفرانس ویدئویی در زمینه های مختلف ، محصول غنی ، عملکرد بالا و به خوبی توسط صنایع صنعت دریافت شده است.
    نمایه شرکت
    پس از ۱۷ سال توسعه و گسترش کارخانه ، با تکیه بر زمینه تحقیق و توسعه و تأمین مالی قوی ، یک تیم عالی تحقیق و توسعه و یک سیستم آزمایش کامل محصول ، برند رسماً در سال ۲۰۰۳ تاسیس شد. در حال حاضر ، این کارخانه آزمایش های داخلی برای سازگاری الکترومغناطیسی ، تشخیص سر و صدا ، محیط با دمای بالا و یک اتاق آزمایش برای محیط با درجه حرارت بسیار کم انجام داده است. طیف گسترده ای از خطوط تولید کنترل اتوماسیون رایانه ای پیشرفته ای را از خارج از کشور ارائه می دهد که تولید ، مونتاژ و آزمایش یک خطه را برای اطمینان از آزمایش هر منبع تغذیه و تضمین کیفیت منبع تغذیه امکان پذیر می کند. کلیه محصولات صادراتی از ۱۰ استاندارد بین المللی مانند و عبور کرده اند. فروش داخلی منوط به صدور گواهینامه اجباری چین است.

    بستن